تنها کارخانه‌ی تولید تراشه سامسونگ در چین میزان تولید را به‌دلیل قرنطینه کاهش می‌دهد

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به‌دلیل قرنطینه، حجم تولیدش را در تنها کارخانه‌ی ساخت تراشه‌ی خود در چین کاهش خواهد داد.
تبلیغات

اخیرا در شهر Xian برای مهار کووید ۱۹ و به‌ویژه نوع جدید اومیکرون (Omicron) این ویروس، قرنطینه‌ای سخت در نظر گرفته شده که این موضوع باعث کاهش تولید تراشه‌های سامسونگ الکترونیکز در این منطقه شده است. این غول فناوری کره‌‌ای در بیانیه‌ی مطبوعاتی اعلام کرد که تصمیم گرفته است موقتا میزان تولید تراشه‌ را در کارخانه‌ی خود در شهر Xian کاهش دهد.

به‌گزارش گیزموچاینا، در‌ادامه‌ی این بیانیه‌ی مطبوعاتی آمده است که این تصمیم برای حفظ سلامت و ایمنی کارکنان و شرکای تجاری سامسونگ اتخاذ شده است و همچنان در اولویت این شرکت قرار دارد. علاوه‌بر‌این، اقدامات لازم برای اطمینان از اینکه مصرف‌کنندگان تحت‌تأثیر این شرایط قرار نگیرند، انجام خواهد شد. از‌جمله‌ی این اقدامات می‌توان به استفاده از شبکه‌ی تولید جهانی سامسونگ اشاره کرد.

پیش‌از‌این، مقام‌های چینی قرنطینه‌ی Xian را از ۲۲ دسامبر به‌اجرا درآورده‌اند که این مسئله باعث واکنش اضطراری سامسونگ شد و شرکت مذکور همه‌ی کارکنان حاضر در خط‌تولید را برای ادامه‌ی کار با حداکثر ظرفیت تغییر داد. یکی از مقا‌م‌های سامسونگ در گفت‌وگو با کره‌هرالد گفت:

به‌دلیل قرنطینه، مشکلاتی در رفت‌وآمد و تدارکات کارکنان وجود دارد؛ بنابراین، تنظیم این عملیات اجتناب‌ناپذیر بود. پس از اینکه قرنطینه برداشته شود، فرایند تولید در این کارخانه به حالت عادی بازخواهد گشت.

کارخانه‌ی Xian، تنها کارخانه‌ی تولید تراشه‌های حافظه‌ی سامسونگ در خارج از کره‌‌جنوبی محسوب می‌شود که فعالیتش را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرده است. شایان ذکر است تقریبا ۳۰ درصد از تراشه‌های فلش NAND این شرکت در کارخانه‌ی اشاره‌شده تولید می‌شود.

در همین‌ حال، به‌نظر می‌رسد کارخانه‌ی باتری خودروهای الکتریکی سامسونگ موسوم به SDI در چین تحت‌تأثیر قرنطینه قرار نگرفته است؛ به‌طوری‌که یکی از مقام‌های این شرکت اعلام کرده وضعیت کاری در این کارخانه در حالت عادی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات