نسخه پایدار اندروید 12 برای گلکسی S20 و نوت 20 منتشر شد [به‌روزرسانی: سری گلکسی S10 نیز اضافه شد]

چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 را برای گوشی‌های پرچم‌دار خود در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) و همچنین مدل‌های عرضه‌شده در سال گذشته، منتشر کرد.
تبلیغات

سامسونگ معمولاً در ارائه‌ی آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید برای دستگاه‌های پریمیوم خود خیلی سریع‌تر از دیگر برندها عمل می‌کند. با اینکه هنوز بسیاری از برندهای دیگر برای ارائه‌ی نسخه‌ی پایدار اندروید 12 به کاربران تلاش می‌کنند، این غول کره جنوبی روز ۷ دی ۱۴۰۰، آخرین رابط کاربری One UI 4.0 را براساس جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید برای گوشی‌های سری گلکسی S20 و نوت 20 خود عرضه کرد.

به گزارش Gizmochina و طبق آخرین اطلاعات، دریافت به‌روز‌رسانی نسخه‌ی پایدار اندروید 12 برای گوشی‌های گلکسی نوت 20، نوت 20 اولترا، S20 و S20 پلاس، S20 اولترا و S20 FE از سوئیس آغاز و هم‌زمان رابط کاربری One UI 4.0 برای گوشی‌ 5G گلکسی زد فولد 2 نیز منتشر شده است. انتظار می‌رود این به‌روز‌رسانی در روز‌های آینده در سراسر اروپا دردسترس قرار گیرد.

سامسونگ عرضه‌ی نسخه‌ی پایدار اندروید 12 را کمی پیش برای گوشی‌های زد فولد 3، زد فلیپ 3، S21، S21 پلاس و S21 اولترا آغاز کرد، اما اوضاع برای غول کره جنوبی طبق برنامه پیش نرفت و این شرکت مجبور شد به‌روزرسانی جدیدترین گوشی‌های تاشو و سری S21 را به‌دلیل برخی اشکالات متوقف کند. در نهایت بعد از رفع این اشکالات، نسخه‌ی پایدار اندروید 12 را برای این گوشی‌ها منتشر کرد.

با تمام این اتفاقات تنها می‌توان امیدوار بود که مشکلات به‌روزرسانی جدید برای گوشی‌های سری گلکسی S20 و نوت 20 رخ ندهد. سامسونگ هم‌زمان با انتشار این به‌روزرسانی، روی نسخه‌ی جدید One UI 4.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 برای عرضه در گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی S22 کار می‌کند.

به‌روز‌رسانی: به‌روزرسانی One UI 4 برای گوشی‌ های گلکسی سری S10 سامسونگ، یعنی S10، S10 پلاس و S10e در حال حاضر در آلمان عرضه شده است و به‌زودی در سایر مناطق نیز منتشر خواهد شد.

شما تابه‌حال تجربه‌ی کار با اندروید 12 را داشته‌اید؟ عملکرد سامسونگ در عرضه‌ی به‌روز‌رسانی‌ برای گوشی‌هایش را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات