مایکروسافت FlowSpace Pod برنده جایزه بهترین طراحی در Red Dot 2021 شد

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
اتاقک مایکروسافت FlowSpace Pod که یک کیوسک کاری ترکیبی است، جایزه‌ی بهترین طراحی را ازآنِ خود کرد.
تبلیغات

به‌گزارش ام‌اس‌پاوریوزر، مایکروسافت FlowSpace Pod جایزه‌ی بهترین طراحی در رویداد Red Dot سال ۲۰۲۱ را کسب کرد. بخش Microsoft Office Envisioning Team اخیرا محصولی با نام FlowSpace Pod طراحی کرده است که نقش محل کار هیبریدی را ایفا می‌کند و به کارمندان امکان می‌دهد که زمانشان را بین کار انفرادی و کار در اداره به‌همراه همکاران تقسیم کنند.

هدف مایکروسافت FlowSpace Pod این است که شرایطی برای کارکنان فراهم کند تا در زمان حضور در محیط شرکت، علاوه‌بر حفظ ارتباطات فیزیکی با سایر همکاران، بتوانند درصورت نیاز فضای کار اخنصاصی و انفرادی داشته باشند و تمرکز خود را برای کارهای عمیق افزایش دهند. این اتاقک جذاب طراحی مدرن و مینیمالی دارد و کارمند را کامل محصور نمی‌کند؛ اما به‌گونه‌ای طراحی شده است که به دیگران نشان می‌دهد چه زمانی کاربر تمایل ندارد کسی مزاحمش شود و مشغول انجام کار مهمی است که به تمرکز کامل نیاز دارد.

مایکروسافت FlowSpace با پارچه‌ی درجه‌یک پوشانده و با نور پس‌زمینه‌ی LED رنگارنگ تزیین شده است. این فضای کار انفرادی صندلی ارگونومیکی دارد که مناسب محیط‌های کاری طراحی شده است و نمایشگر بزرگ و لمسی آن در حالت‌های مختلفی می‌چرخد و می‌تواند نقش میز کار بزرگ و پر از کاغذ را ایفا کند.

ازآنجاکه پاندمی کووید ۱۹ همچنان فرازونشیب دارد و قصد واپس‌نشینی ندارد، بازگشت به محیط‌های کاری و اداره‌ها همچنان به‌تعویق می‌افتد. بنابراین، اتاقک مایکروسافت FlowSpace Pod را می‌توان برای استفاده در منزل نیز در نظر گرفت؛ زیرا می‌تواند محیط کار را از محیط زندگی جدا کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی کیوسک کاری ترکیبی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات