تصاویر پس‌زمینه آیپد پرو جدید برای تمامی محصولات اپل در دسترس قرار گرفت

شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربری در توییتر، تصاویر پس‌زمینه‌ی آیپد پرو جدید را از سیستم‌عامل iPadOS 13.4 استخراج و برای تمامی دستگاه‌های دیگر اپل بهینه‌سازی کرده است.
تبلیغات

اپل به‌تازگی سری جدید تبلت آیپد پرو را معرفی کرد؛ محصولاتی که در پنل پشتی از اسکنر LiDAR برخوردار هستند، پردازنده‌ی قدرتمندتر  A12Z بایونیک را درون خود جای داده‌اند و همراه‌با لوازم جانبی شامل صفحه‌کلید Magic Keyboard و ترک‌پد خواهند بود. همچون سایر محصولات جدید اپل، آیپد پرو ۲۰۲۰ نیز تصاویر پس‌زمینه‌ی جدیدی دارد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

تصاویر پس زمینه آیپد پرو
تصاویر پس زمینه آیپد پرو
تصاویر پس زمینه آیپد پرو
تصاویر پس زمینه آیپد پرو

با اینکه هم‌اکنون می‌توان مدل‌های جدید آیپد پرو ۱۱ اینچی و آیپد پرو ۱۳ اینچی را سفارش داد، ولی انتظار نمی‌رود این دو تبلت اپل تا هفته‌ی آینده به‌دست مشتریان برسد. بااین‌وجود طراح مدل‌های گرافیکی، AR7، تصاویر پس‌زمینه‌ی جدیدی را در توییتر به اشتراک گذاشته است که نه‌تنها برای آیپد پرو، بلکه برای دیگر آیفون‌ها و آیپدها نیز بهینه شده‌اند. AR7 این تصاویر رنگارنگ را، مستقیما از فایل IPSW در سیستم‌عامل iPadOS 13.4 برای آیپد پرو جدید استخراج و برای تمامی دستگاه‌های دیگر اپل بهینه‌سازی کرده است.

تصاویر پس‌زمینه‌ی جدید برای آیپد پرو را از این لینک دانلود کنید. نظر شما درباره‌ی طرح‌های جدید پس‌زمینه‌ی آیپد پرو چیست؟ تصاویر جدید، بسیار شبیه‌به تصاویر پس‌زمینه‌ی محبوب در آی‌مک پرو ۲۰۱۷ هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات