مقابله‌به‌مثل اسپاتیفای با سیاست‌های جذب مشتری اپل موزیک

شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
اسپاتیفای برای مقابله‌به‌مثل با سیاست‌های جذب مشتری اپل موزیک، مدت استفاده‌ی رایگان از سرویس پریمیوم خود را سه‌برابر کرد.
تبلیغات

اسپاتیفای که پیش‌از‌این سرویس پریمیوم یک‌ماهه دراختیار کاربران خود قرار می‌داد تا آن‌ها را با امکانات این سرویس آشنا کند، در واکنش به اقدام اپل برای افزایش این مدت از یک به سه ماه برای کاربران اپل موزیک، مدت زمان استفاده‌ی رایگان از سرویس پریمیوم خود را به سه ماه افزایش داد. حالا کاربران هر دو سرویس استریم موزیک می‌توانند سه ماه به‌‌رایگان از امکانات سرویس پولی این پلتفرم‌ها استفاده کنند.

اسپاتیفای اعلام کرد این امکان دائمی و بین‌المللی خواهد بود و برای سرویس‌های انفرادی فعال شده است که تا‌به‌حال از امکانات پریمیوم استفاده نکرده‌اند. قرار است در ماه‌های آینده، این امکان برای سرویس‌های خانوادگی و غیرانفرادی هم فعال شود. پس از پایان این دوره، کاربر می‌تواند با همان مبلغ قبلی (۹.۹۹ دلار برای یک ماه) سرویس پریمیوم را بخرد.

اسپاتیفای

اسپاتیفای هم‌زمان با این فعالیت‌ها، مقابله با اشتراک‌گذاری غیرقانونی حساب‌های کاربری خود را هم افزایش داده است. این کار برای سوق‌دادن کاربران به پرداخت هزینه‌ی سرویس‌های پولی انجام می‌شود. افزون‌براین، این شرکت مشهور برای جذب کاربران بیشتر، در حال گسترش قابلیت‌های مرتبط با سرویس‌های خانوادگی است.

مجموعه‌ی این سیاست‌ها به اسپاتیفای کمک کرده است به رکوردی خیره‌کننده درزمینه‌ی کاربران سرویس‌های پولی دست پیدا کند. البته، این شرکت همچنان راه درازی در این زمینه در پیش دارد. مجله‌ی بیلبورد اخیرا در گزارشی اعلام کرده میزان درآمد اسپاتیفای به‌ازای هر کاربر این سرویس در حال کاهش است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات