اپل سرویس استریم ویدئویی خود را در رویداد ۵ فروردین معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین اعلام اپل، سرویس استریم ویدئویی جدید این شرکت در رویداد ۲۵ مارس برابر با ۵ فروردین‌ماه به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

اپل به‌طور رسمی تأیید کرد که در تاریخ ۲۵ ماه مارس برابر با ۵ فروردین‌ماه، رویدادی بزرگ برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود در این رویداد، سرویس استریم ویدئویی این شرکت که مدت‌ها اخبار مختلفی در مورد آن منتشر شده بود، به‌همراه سرویس اشتراک خبری اپل به‌طور رسمی معرفی شوند.

معمولا دعوتنامه‌های رویدادها حاوی اطلاعات زیادی در مورد آن رویداد نیستند. دعوت‌نامه‌ی کوپرتینویی‌ها یک GIF ساده است که ابتدا شمارش معکوس را نشان می‌دهد و بعد عبارت «It’s show time» در پایین لوگوی اپل نمایش داده می‌شود که می‌‌تواند تأییدکننده‌ی معرفی سرویس استریم ویدئویی جدید اپل باشد.

ماه گذشته‌‌ی میلادی اخبار مختلفی در مورد رویداد ماه مارس اپل منتشر شده بود. اواخر بهمن‌ماه گفته شده بود که سرویس استریم ویدئویی اپل، در رویداد ۵ فروردین معرفی می‌شود. براساس پیش‌بینی‌های قبلی، انتظار می‌رود اپل در رویداد ۵ فروردین بر معرفی سرویس‌های جدید تمرکز کند. هرچند احتمال معرفی ایرپاد، آیپد جدید اقتصادی و پد شارژ بی‌سیم ایرپاور را نمی‌توان از نظر دور داشت.

این نخستین بار نیست که اپل برای رویداد رونمایی خود از چنین شعاری استفاده می‌کند. اپل اولین‌بار در رویداد سپتامبر ۲۰۰۶ نیز همین رویکرد برای معرفی قابلیت نمایش فیلم در آیتونز و معرفی iTV استفاده کرد که بعدها نام آن را در سال ۲۰۰۷ به Apple TV تغییر داد. تیزر به‌اشتراک گذاشته‌شده در مورد رویداد ۲۵ ماه مارس، شعاری مشابه رویداد سال ۲۰۰۶ اپل دارد و انتظار می‌رود کوپرتینونشین‌ها سرویس‌هایی را برای دستگاه‌های خود در آن مراسم معرفی کنند. توییتر به‌اشتراک گذاشته‌شده ازطریق جان پاکزوفسکی نیز به همین موضوع اشاره دارد.

انتظار می‌رود اپل علاوه‌بر معرفی سرویس استریم ویدئویی که انتظار می‌رود در فصل بهار به بازار عرضه شود، کوپرتینونشین‌ها سرویس اشتراک خبری جدید را نیز معرفی کنند. سرویس جدید اپل در رقابت با نتفلیکس رونمایی می‌شود. پیش‌تر نیز گفته شده بود که اپل سال آینده سرویس استریم ویدیویی را برای رقابت با نتفلیکس ارائه می‌کند. براساس گزارش منتشرشده از سوی وال استریت ژورنال، اپل ۵۰ درصد از درآمد ثبت‌نام سرویس اشتراک خبری را به خود اختصاص می‌دهد و در حال مذاکره با نشریات، مجله‌ها و رسانه‌های مختلف برای متقاعد کردن آن‌ها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات