سامسونگ علامت تجاری جدید Galaxy 360 را ثبت کرد

جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ علامت تجاری جدیدی به نام Samsung Galaxy 360 را برای دوربین گیر ۳۶۰ سامسونگ به ثبت رسانده است.
تبلیغات

براساس آخرین خبرها، سامسونگ علامت تجاری جدید Galaxy 360 را ثبت کرده است. این علامت تجاری پیشتر برای محصول دیگری به‌کار برده نشده است.

با ثبت این علامت تجاری، فرصت خوبی در اختیار سامسونگ قرار می‌گیرد تا از آن برای دوربین ۳۶۰ درجه شرکت کره‌ای استفاده کند. پیشتر این محصول با نام تجاری گیر ۳۶۰ (Gear 360) به بازار عرضه شد. اخیرا سامسونگ برخی از محصولات خود را از زیر چتر علامت تجاری گیر خارج کرده و آنها را زیر چتر علامت تجاری گلکسی برده است. یکی از این محصولات، ساعت‌ هوشمند گیر سامسونگ است. همان‌طور که می‌دانید، آخرین ساعت هوشمند سامسونگ، گلکسی واچ نام گرفت. مردادماه سال جاری، گلکسی واچ سامسونگ در دو نسخه ۴۲ و ۴۶ میلی متری رونمایی شد

دوربین گیر ۳۶۰ ۲۰۱۷ سامسونگ / samsung gear 360 201

علامت تجاری Samsung Galaxy 360

همان‌طور که گفته شد، پیشتر سامسونگ علامت تجاری ساعت‌ هوشمند را تغییر داد و اکنون انتظار می‌رود همین کار را در مورد سایر محصولات خود نیز به‌انجام برساند. خردادماه ۱۳۹۷ خبری مبنی بر تصمیم جدید سامسونگ برای تغییر نام تجاری هدست واقعیت مجازی گیر منتشر شد. پیشتر گفته شد که هدست واقعیت مجازی گیر وی آر سامسونگ، به گلکسی وی آر تغییر نام خواهد داد. در نتیجه انتظار می‌رود همین رویکرد برای دوربین گیر ۳۶۰ نیز در نظر گرفته شود. 

علامت تجاری گلکسی ۳۶۰

Samsung تاکنون دو نسل از دوربین ۳۶۰ درجه خود را به بازار عرضه کرده و در حال توسعه‌ی نسل بعدی برای عرضه به بازار است. دو نسل قبلی دوربین ۳۶۰ درجه با علامت تجاری گیر ۳۶۰ به بازار عرضه شدند. اگر مراحل اداری ثبت علامت تجاری Galaxy 360 در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده (USPTO) به نتیجه‌ی نهایی برسد، انتظار می‌رود دوربین ۳۶۰ درجه‌ی نسل بعدی سامسونگ زیر چتر علامت تجاری  Galaxy 360 به بازار عرضه شود. ثبت علامت تجاری جدید سامسونگ تایید می‌کند که سامسونگ در حال توسعه‌ی دوربین ۳۶۰ درجه‌ی جدیدی است. با این وجود تا این لحظه، اطلاعات بیشتری در مورد محصول جدید در دسترس نیست و نمی‌دانیم دوربین جدید چه تفاوت‌هایی با نسل قبلی خود خواهد داشت. حتی مشخص نیست سامسونگ قصد دارد در چه تاریخی دوربین ۳۶۰ درجه‌ی جدید خود را به بازار معرفی و عرضه کند. نسل قبلی سامسونگ Gear 360 ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی (‌فروردین‌ماه ۱۳۹۶)‌ معرفی شد. 

گفتنی است علامت تجاری Galaxy Watch، سه ماه قبل از معرفی ساعت هوشمند سامسونگ به ثبت رسید. شاید همین رویکرد برای علامت تجاری Galaxy 360 و دوربین ۳۶۰ درجه‌ی نسل بعدی هم طی شود و تا سه ماه آینده شاهد معرفی این محصول باشیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات