هوم پاد جدید به همراه ایرپاد رده بالا سال ۲۰۱۹ میلادی رونمایی می‌شود

چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
منابع نزدیک به اپل اعلام کرده‌اند که این کمپانی در نظر دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی نسل جدید ایرباد رده‌ بالای خود را در کنار هوم پاد جدید و یک هدفون روگوشی رونمایی کند.
تبلیغات

اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که اپل سال ۲۰۱۹ میلادی نسل جدید هوم پاد خود را در کنار یک ایرپاد رده بالای جدید و همچنین یک دستگاه هدفون روگوشی رونمایی خواهد کرد. شنیده‌ها نشان از این دارد که نسل جدید ایرپاد از ویژگی‌هایی نظیر حذف نویز و همچنین مقاومت در برابر نفوذآب بهره می‌برد. مقاوم در برابر آب از این جهت به ایرپادهای جدید اضافه خواهد شد تا این گجت در برابر باران با مشکلی رو‌به‌رو نشود. همچنین اپل در تلاش است تا برد مفید کار ایرپادها را افزایش دهد تا از این‌رو این هدفون‌های بی‌سیم بتوانند در فاصله‌ی بیشتری از آیفون یا آیپدی که به آن متصل شده‌اند، کار کنند.

ایرباد جدید که سال ۲۰۱۹ راهی بازار می‌شود، قیمتی بالاتر از ۱۵۹ دلار تعیین شده برای نسل اول این محصول خواهد داشت. همچنین باید به شارژر بی‌سیمی اشاره کرد که اپل در تلاش است تا آن را راهی بازار کند. این شارژر بی‌سیم امکان شارژ گجت‌های اپلی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند را برای خریدارانش فراهم می‌کند.

منابع نزدیک به اپل اعلام کرده‌اند که کاپرتینویی‌ها قابلیت‌های دیگری را نیز به ایرپاد‌ها اضافه خواهند کرد که از جمله‌ی آن‌ها باید به بهره‌گیری از حسگر‌ی نظیر ضربان سنج اشاره کرد. برخی از گمانه‌ها نیز احتمال اضافه شدن قابلیت فعال کردن سیری بدون نیاز به تعامل دست را از طریق ایرپاد مطرح کرده‌اند. اپل همچنین در نظر دارد تا هدفون‌های روگوشی جدیدی را نیز راهی بازار کند که با محصولاتی از بوز و سنهایزر به رقابت خواهند پرداخت. این هدفون‌ها که با برند بیتس راهی بازار خواهند شد، جایگزین هدفون‌های رده بالای بیتس می‌شوند. اپل در نظر داشت تا هدفون‌های جدیدش را سال جاری میلادی رونمایی کند، حال آنکه شماری از مشکلات فنی باعث شده تا عرضه‌ی این هدفون‌ها به سال ۲۰۱۹ میلادی موکول شود.

با کاهش رشد فروش گوشی‌های هوشمند طی سال‌های اخیر اپل سعی دارد تا با تولید لوازم جانبی درآمد خود را بیش‌ازپیش افزایش دهد. آمارهای ارائه شده نشان از این دارد که درآمد دسته‌ی Other Products این کمپانی که شامل ایرپادها نیز می‌شوند، در سال ۲۰۱۷ میلادی درآمدی ۱۲.۹ میلیارد دلاری را عاید این کمپانی کرده است.

اپل در نظر دارد تا نسل جدید ایرپادهای خود را با همکاری فاکسکان تولید کند. فاکسکان بزرگ‌ترین شریک سخت‌افزاری اپل برای تولید آیفون‌های این کمپانی است. اپل در حال توسعه‌ی نسل جدید هوم‌پادهای خود نیز هست و احتمالا وظیفه‌ی تولید این هوم‌پاد بر عهده‌ی فاکسکان خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات