ربات، وزیر ارتباطات ترکیه را هنگام سخنرانی به آرامش دعوت کرد

پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ربات سانبات که برای خوشامدگویی به حضار طی مراسمی در نظر گرفته شده بود، سخنرانی وزیر  ارتباطات ترکیه را قطع کرد.
تبلیغات

یکی از وزرای ترکیه در حین سخنرانی، توسط یک ربات به آرامش دعوت شد. وقتی احمت ارسلان، وزیر راه و ارتباطات ترکیه، در حال سخنرانی بود رباتی به نام سانبات حرف او را قطع کرد.

این ربات ساخت چین که در مراسم روز اینترنت امن‌تر در آنکارا به عنوان مجری در نظر گرفته شده بود، جهت دعوت و خوشامدگویی به مهمانان روی سن برنامه‌ریزی شده بود. اما زمانی که وزیر گرم صحبت در مورد اینترنت امن بود، ربات سانبات از حیطه‌ی وظایف خود خارج شد تا همه را غافلگیر کند.

این ربات خطاب به ارسلان گفت: «آرام صحبت کن! نمی‌فهمم چه می‌گویی! در مورد چه چیزی حرف می‌زنی؟»

وزیر ترکیه که کار در پروژه‌های عظیمی در حوزه‌ی اینترنت و ارتباطات را در کارنامه‌ی کاری خود دارد، وقتی منبع صدا را کشف کرد و درحالی‌که خنده‌ی حضار فضا را پر کرده بود، به‌ناچار لبخند زد.

سانبات

ارسلان در واکنش به این اتفاق ابتدا سعی کرد با خنده از کنار آن بگذرد؛ اما سرانجام از مسئولان سانبات خواست که ربات مزاحم را مدیریت کنند تا او بتواند به سخنرانی خود ادامه دهد.

او گفت: «دوستان عزیز، به نظر می‌رسد که ربات باید تحت کنترل قرار بگیرد. لطفا هرکسی که مسئول آن است اقدام لازم را انجام دهد.»

در نتیجه ربات ساکت شد و وزیر راه و ارتباطات ترکیه به سخنرانی خود ادامه داد. به گزارش ترکیش مدیا، سانبات پس از اتمام سخنرانی ارسلان بازنویسی شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات