توییتر محدودیت کاراکتری نام کاربری را برداشت
هفتهی گذشته توییتر محدودیت کاراکتری خود را از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر افزایش داد. حال در همین راستا، این شبکهی اجتماعی نام کاربری یا نام ظاهری را نیز با افزایش دو برابری همراه کرده است. به لطف این افزایش کاراکتر، اکنون کاربران بهجای نامهای ۲۰ کاراکتری، میتوانند نامهایی تا سقف ۵۰ کاراکتر برای خود انتخاب کنند که مطمئناً بیش از همه برای اهالی کسبوکار مفید واقع خواهد شد.
از امروز، نام ظاهری توییترتان میتواند تا ۵۰ کاراکتر طول داشته باشد. شروع کنید! نام میانی یا حتی چند اموجی را [به نام ظاهریتان] اضافه کنید. https://help.twitter.com/en/managing-your-account/change-twitter-handle— twitter Support (@TwitterSupport) November 10, 2017
پیشتر به دلیل محدودیت ۲۰ کاراکتری، شرکتها و افراد با نامهای طولانی، مجبور به استفاده از اسمهای مختصر بودند که در برخی از اوقات دیگر کاربران را با سردرگمی همراه میکرد. از آنجایی که در برخی موارد شاهد نامهایی برای نشان دادن اعتراض به موضوعی خاص هستیم؛ اکنون بهلطف کاهش محدودیت، شاهد نامهای بامعناتری خواهیم بود.
این تغییر بر نام کاربری تأثیر نخواهد گذاشت و همچنان کاربران باید نام کاربری تا سقف ۱۵ کاراکتر انتخاب کنند. اپلیکیشنهای شخص ثالث توییتر مانند توییتبات و توییتریفیک برای پشتیبانی از این موضوع، اپلیکیشنهای خود را بهروزرسانی کردهاند.
باتوجه به تغییرات اخیر، به نظر میرسد که مدیران توییتر برای جلب نظر کاربران جدید، اقدام به ایجاد تغییراتی در ساختار این شبکهی اجتماعی متنمحور کردهاند که باید آثار آن را در ماههای آتی مشاهده کرد.