توییتر امکان ارسال توییت ۲۸۰ کاراکتری را برای همه کاربران فراهم کرد

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه محدودیت توییت‌ برای شماری از کاربران از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر افزایش پیدا کرد، حال توییتر این امکان را در اختیار تمام کاربران قرار داده است.
تبلیغات

توییتر پس از افزایش تعداد کاراکترهای مورد استفاده برای یک توییت از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر برای شماری از کاربرانش، این امکان را در اختیار تمام کاربرانش قرار داد. هم‌اکنون تمام کاربران توییتر قادرند توییت‌هایی تا ۲۸۰ کاراکتر ارسال کنند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط توییتر، ۱۴۰ کاراکتر موجود ظرفیت مورد نیاز کاربران را برای اشتراک‌گذاری اطلاعات نداشت. توییتر با انتشار نتایج تحقیقات خود در مورد محدودیت ۱۴۰ کاراکتری، این موضوع را نشان داد که تقریبا اغلب زبان‌های موجود در زمان استفاده از توییتر با مشکل محدودیت کاراکتر روبه‌رو می‌شوند. به گفته‌ی توییتر، تنها در شماری از زبان‌ها نظیر چینی، ژاپنی و کره‌ای می‌توان تقریبا دو برابر اطلاعات را با یک کاراکتر انتقال داد؛ حال آنکه در زبان‌هایی نظیر ایتالیایی، انگلیسی و اسپانیایی چنین قابلیتی امکان‌پذیر نیست. برای مثال تنها ۰.۴ درصد از توییت‌های ژاپنی به محدودیت ۱۴۰ کاراکتری رسیده‌اند؛ اما در مورد زبان انگلیسی، بیش از ۹ درصد از توییت‌ها با ۱۴۰ کاراکتر منتشر شده‌اند. توییتر محدودیت ۱۴۰ کاراکتری را یکی از اصلی‌ترین عواملی خوانده که باعث ناامیدی کاربران شده است.

توییتر قابلیت توییت با محدودیت ۲۸۰ کاراکتری را برای همه زبان‌ها جز ژاپنی، چینی و کره‌ای در اختیار عموم کاربران قرار خواهد داد. در حال حاضر این قابلیت برای تمام کاربران فعال شده است و در پایین پنجره‌ی مربوط به تایپ کردن متن، می‌توان دایره‌ای را مشاهده کرد که رنگ آن با افزایش کاراکترها تغییر می‌کند و نشان می‌دهد که چه اندازه از محدودیت ۲۸۰ کاراکتری باقی مانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات