احتمال رونمایی از هدفون مجهز به گوگل اسیستنت در رویداد امشب گوگل

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در رویداد امشب قرار است از محصولات جدیدش رونمایی کند. در این مراسم گوگل احتمالا در کنار سایر محصولاتش، هدفونی مجهز به گوگل اسیستنت نیز معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

مدتی است که شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه گوگل در حال کار روی هدفونی با قابلیت پشتیبانی از گوگل اسیستنت است. البته شرکت بوز هدفون QC 35 II را با قابلیت‌های مشابه ارائه کرده است؛ اما به نظر می‌رسد گوگل همچنان محصولی در این خصوص در دست تولید دارد.

در یکی از بررسی‌هایی که اخیرا از برنامه‌ی گوگل اپ انجام گرفت، شواهدی یافت شد که نشان می‌دهد گوگل هنوز قصد ارائه‌ی چنین هدفونی دارد. در کدهای برنامه‌ی گوگل از این دستگاه با عنوان «گوگل ایرفون» یاد شده است. هرچند جزئیات بیشتری در دست نیست؛ اما همین نام به خودی خود گویای مطلب است. علاوه‌ بر این، کدهایی وجود دارد که در آن‌ها عبارت «Bisto» ذکر شده که اسم رمز هدفون گوگل است.

جزئیات دقیق و قطعی همچنان نامشخص است، اما ویژگی‌هایی مانند Smart detection و قابلیت توقف موسیقی هنگام برداشتن هدفون از روی گوش در کدهای ذکرشده آمده است. گوگل قرار است امشب رویدادی برگزار و گوشی‌های پیکسل جدید خود را معرفی کند. در این رویداد از دستگاه‌های دیگری نیز رونمایی خواهد شد. دستگاه‌هایی مانند هوم مینی، هدست بهبودیافته‌ی دی‌دریم ویو و لپ‌تاپ پیکسل‌بوک. اما این امکان وجود دارد که هدفون مورد بحث نیز در این مراسم معرفی شود. هنوز هیچ چیز قطعی نیست؛ اما برای اینکه در جریان اخبار و اطلاعات دقیق رویداد گوگل قرار بگیرید، امشب با زومیت همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات