لوازم جانبی گوگل با گواهی Made for Google ارائه می‌شود

سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس گزارشی جدید، گوگل در حال کار روی برنامه‌ی گواهی Made for Google  است که سازندگان از آن برای ساخت لوازم جانبی گوگل استفاده خواهند کرد.
تبلیغات

پیش‌بینی می‌شود که برنامه‌ی گوگل مشابه گواهی MFi (ساخته‌شده برای اپل) باشد. اپل تولیدکنندگان را از لحاظ اسناد و اطلاعات دقیق سخت‌افزاری، ابزار و پشتیبانی فنی تأمین می‌کند. در نتیجه تولیدکننده‌ها می‌توانند از لوگوی گواهی اپل برای تبلیغ محصولاتشان استفاده کنند. احتمالا گوگل نیز قصد دارد پشتیبانی مشابهی به شرکایش عرضه کند.

منابع مختلفی امروز ارائه‌ی گواهی Made for google (ساخته‌شده برای گوگل) توسط شرکت گوگل را گزارش کردند. اگر واقعا چنین خبری صحت داشته باشد، اواخر همین هفته جزئیات آن به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد؛ چرا که گوگل در تاریخ چهارم اکتبر و طی رویدادی قرار است از گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال رونمایی کند.

اگر این برنامه در رونمایی گوگل از محصولات جدیدش معرفی شود، به این معنی خواهد بود که در همان مراسم شاهد معرفی لوازم جانبی دارای گواهی Made for google خواهیم بود. این لوازم جانبی احتمالا شامل باتری‌، شارژر، قاب‌، داک‌ شارژ و... خواهند بود.

تاکنون گوگل این موضوع را تأیید نکرده است؛ بنابراین هیچ‌چیز قطعی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا اواخر این هفته صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات