محبوب‌ترین مقالات زومیت در سال 1390

یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۹
مطالعه 14 دقیقه
کدام مطالب زومیت در سال ۱۳۹۰ بیشترین بازدید را داشتند.
تبلیغات

تا تحویل سال نو شمسی یک روز بیشتر باقی نمانده، زومیت در سالی که گذشت تمام سعی و تلاش خود را در راستای اطلاع‌رسانی اخبار فناوری و ارائه مقالات علمی و راهنمای خرید به خرج داد. حال فرصت را غنیمت می‌شماریم و ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی توام با سلامت و موفقیت٬ جمع‌بندی از پربازدیدترین مقالات زومیت در سال 1390 را ارائه می‌کنیم تا کاربرانی که احتمالا خواندن آنها را از دست داده‌اند شانس مشاهده محبوب‌ترین مقالات زومیت را داشته باشند.

لازم به ذکر است که برخی از مقالات پربازدید راهنمای خرید که به خاطر گذشت زمان قدیمی شده‌اند از این لیست حذف گردیده اند.

در ادامه٬ مقدمه پربازدیدترین‌های زومیت در سال 1390 را مشاهده می‌کنید٬ در صورت تمایل با کلیک کردن برروی عنوان هر کدام می‌توانید متن کامل مقاله را مشاهده کنید:

معرفی 11 ابزار جالب و غیرعادی ژاپنی

ژاپنی ها طی دهه های اخیر قدرت خود را در فناوری نشان داده اند. بسیاری از ما نمی توانیم بدون ابزارهای ساخته یا اختراع شده ژاپنی مانند واکمن سونی، دوربین فیلم برداری یا رادیوی ترانزیستوری زندگی کنیم اما بعضی اوقات ژاپنی ها ابزارهای عجیب و غریبی می سازند که به نظر احمقانه می رسند. در ادامه مثال های جالبی از گجت های ژاپنی که ممکن است تنها توسط ژاپنی ها ساخته شوند را مشاهده خواهید کرد.

در نمایشگر های LCD یک لایه فیلم پلاریزه بر روی صفحه وجود دارد. این فیلم پلاریزه به ما این امکان را می دهد که تصاویر در حال پخش در نمایشگر را ببینیم. ولی اگر این لایه پولاریزه وجود نداشته باشد، چشم ما نمی تواند تصاویر را ببیند. در این مقاله مشاهده خواهید کرد که چگونه با حذف این لایه پلاریزه، نمایشگرتان را از دید دیگران پنهان بسازید. برای انجام این کار تنها نیاز به یک مانیتور و یک فریم عینک خواهید داشت.

راهنمای خرید تبلت: کدامیک مناسب شماست؟ مقایسه + قیمت

در اینکه آیپد بسیار خوب است شکی نیست اما آیا بهترین انتخاب برای شماست؟ تبلت های جدیدی توسط توشیبا، سونی، سامسونگ و شرکت های دیگر تولید و روانه بازار شده اند که ممکن است براساس نیاز شما گزینه بهتری باشند. در این مقاله تبلت های مختلف بازار را از جنبه های مختلف آزمایش نموده و بر اساس امور مختلف دسته بندی کرده ایم تا مناسب ترین گزینه را براساس نیازهای خود پیدا کنید و قیمت آن را با دیگر تبلت مقایسه کنید.

مقایسه میان Firefox 10، Opera 11.61، Chrome 17 و Internet Explorer 9 کدامیک سریعتر است؟

کاربران برای وب‌گردی در اینترنت از یکی از مرورگرهای رایج که به آن عادت کرده اند، استفاده می کنند. برخی نیز هیچ وقت مرورگری به جز مرورگر پیش فرض سیستم عامل را امتحان نکرده اند. این کاربران برای انتخاب خود دلایلی دارند و خیلی از آن‌ها باز هم با مرور زمان به دلیل عادتی که به انتخاب اول خود پیدا کرده‌اند سراغ دیگر مرورگرها نمی‌روند. ما سعی داریم در این مقاله مرورگرهای مدرنی نظیر فایرفاکس 10، اپرا 11.61، کروم 17 و اینترنت اکسپلور 9 را از نظر سرعت و کارایی مورد بررسی قرار دهیم. پس تا پایان مقاله با ما باشید تا برنده این رقابت نفس‌گیر را معرفی کنیم.

در حالی که آخرین روزهای سال 2011 را سپری می کنیم، زمان خوبی فرا رسیده که نگاهی به اتفاقات به یاد ماندنی در صنعت موبایل و تلفن های هوشمند طی سالی که گذشت بیاندازیم. در سالی که گذشت تعداد زیادی گوشی دو هسته ای روانه بازار شد. بسیاری از ما تجربه ای شگفت انگیزی داشتیم، تجربه کار کردن با تلفن های همراهی که می توانند از نظر قدرت پردازش از برخی از لپ تاپ ها قدیمی قوی تر باشند.

راهنمای خرید: کامپیوتر شخصی با پردازنده Sandy Bridge

پردازنده های Sandy Bridge اینتل، اوایل سال 2011 میلادی معرفی شدند و عنوان سریعترین پردازنده کامپیوترهای شخصی را از آن خود کردند. کمی بعد مشکلی در تراشه های مادربرد این خانواده بوجود آمد که باعث کاهش فروش و بدنامی این پردازنده ها شد. اما در حال حاضر این مشکل در مادربردهای Sandy Bridge وجود ندارد و کاربران می توانند از سرعت بی نظیر این پردازنده ها استفاده کنند. در این راهنمای خرید سه کامپیوتر با مشخصات فنی بر اساس قیمت بازار ایران معرفی شده اند تا در صورت تمایل به خرید کامپیوتر جدید، سردرگم نشوید.

راهنمای استفاده از اندروید مارکت: چطور نرم افزار و بازی های اندروید را دانلود کنیم

متاسفانه دسترسی به منبع غنی نرم افزار های سیستم عامل اندروید برای کاربران ایرانی مسدود است و ایرانی ها نمی توانند به راحتی از اندروید مارکت استفاده نموده و Appهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند. اما خوشبختانه راه های مختلفی برای عبور از محدودیت گوگل و استفاده از نرم افزارهای اندرویدی وجود دارد. در ادامه علاوه بر معرفی روش استفاده از اندروید مارکت، فروشگاه های جایگزین را نیز معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید کارت گرافیک براساس قیمت - اسفند 90

اگر فرصت کافی برای جستجو در جداول مقایسه ای کارت‌های گرافیک را ندارید و یا به اندازه کافی مطمئن نیستید که کدام کارت‌گرافیک مناسب نیاز شماست، این راهنمای جامع خرید با ساختار ساده و کارامد به شما کمک می‌کند تا بهترین کارت گرافیک ممکن براساس بودجه خود را انتخاب کنید. در این راهنمای خرید، کارت‌های گرافیک در بازه‌های مختلف قیمت گرداوری شده‌اند تا بتوانید به راحتی و براساس بودجه خود قوی‌ترین VGA ممکن را انتخاب کنید.

آموزش قدم به قدم استفاده از iPhone- نصب iTunes و ساخت اکانت برای گوشی

در این مقاله قصد داریم نحوه کار کردن با iPhone را به شما آموزش دهیم. این آموزش از مقدماتی ترین مرحله یعنی کار با iTunes آغاز می شود. در مقالات بعدی شما خواهید توانست موبایل خود را آپدیت و JailBreak کنید و بسیاری از برنامه های کاربردی را که هزینه بالایی برای خرید آنها پرداخت می شود را به صورت رایگان نصب و استفاده نمایید. انجام این عملیات توسط برخی از فروشگاه ها برای شما بین 30 تا 50 هزار تومان آب می خورد.

12 برنامه فوق العاده که کارایی ویندوز را بالاتر می برند

اگر مایلید تا ابزارهای داخلی سیستم عامل خود را تقویت کنید و امور قابل اجرا با رایانه تان را به مراتب راحت، کارا و حرفه ای تر از همیشه انجام دهید، شاید بد نباشد برخی از این برنامه های معرفی شده در این مقاله را دانلود و بر روی ویندوز خود نصب کنید. این برنامه ها نه تنها کارهای معمول و مشکلات همیشگی بسیاری از کاربران پر مشغله را حل می کنند، بلکه دریچه ای تازه از تجربه زندگی دیجیتال را به ما خواهند بخشید، مطمئناً به امتحانش می ارزد!

هر آنچه در مورد LED TV باید بدانید و معرفی انواع مختلف آن

اگر تصور می کنید تمام تلویزیون های LED یکسان هستند و LED TVها نوع جدیدی از HDTVها هستند، در اشتباهید. تولید کننده های تلویزیون های LCD برای مقابله با کیفیت تلویزیون های پلاسما فناوری جدیدی را معرفی کردند که به LED TV معروف شد. LED TV ها به چهار دسته متفاوت تقسیم بندی می شوند اما همگی در بازار به LED TV معروف هستند در ادامه با انواع تلویزیون های LED و تفاوت های آنها آشنا خواهید شد.

این عکس که توسط Andreas Gursky گرفته شده در حراجی هفته گذشته با قیمت 4.3 میلیون دلار به فروش رسید تا رکورد گران ترین عکس دنیا را به نام خود ثبت کند. 99% عکاسان آثار خود را با قیمت های فوق العاده ارزان به فروش می رساند اما در بین آنها هنرمندانی هستند که عکس های منحصر به فرد و بار ارزشی را خلق می کنند و هنر آنها به چشم علاقمندان با ارزش به نظر می رسد.

چندی پیش ناسا تصویری از زمین را برای عموم منتشر کرد که عنوان شگفت انگیزترین تصویر کره زمین تا به امروز را از آن خود کرد. این تصویر که Blue Marble 2012 نام گذاری شده، توسط ماهواره ناسا که وظیفه رصد کردن زمین را برعهده دارد عکس برداری شده است. در ادامه لینک دانلود تصویر با رزولوشن بسیار بالا را مشاهده خواهید کرد.

هر آنچه در مورد تلویزیون های سه بعدی (3D TV) باید بدانید

با توجه به تولد تلویزیون های سه بعدی و افزایش همه روزه فناوری ها و انواع مختلف این تلویزیون ها، بسیاری از مصرف کنندگان هنوز درک درستی از فناوری های مرتبط با تلویزیون های سه بعدی و تفاوت بین انواع مختلف این تلویزیون ها ندارند. در ادامه هر آنچه درباره سه بعدی در تلویزیون می بایست بدانید را گردآوری کرده ایم تا با دانش بیشتر انتخاب درست تری داشته باشید.

هرآنچه در مورد تلویزیون های هوشمند، Smart TV باید بدانید

پس از محبوبیت تلفن های هوشمند و فروش بالای آنها، مفهوم بکار رفته در این تلفن ها وارد تلویزیون ها نیز شد. تلویزیون های هوشمند مانند تلفن های هوشمند امکان اتصال به اینترنت و استفاده از سرویس های آنلاین ویدیویی و شبکه های اجتماعی و غیره را دارند. Smart TVها قادرند با کامپیوتر ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را دریافت و یا ارسال کنند. در ادامه توضیحات کامل در مورد این تلویزیون ها که روز به روز به تعداد و تنوع آنها افزوده می شود مشاهده خواهید کرد.

آموزش قدم به قدم استفاده از iPhone – دانلود و نصب برنامه های رایگان از iTunes

در قسمت قبل، آموزش ساخت اکانت در iTunes را با هم مرور کردیم. اگر موفق به ساخت یک Account برای خود نشدید مشکل خود را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید. در این قسمت آموزش دانلود و نصب برنامه های رایگان از iTunes را به شما آموزش می دهیم.

مشاهده عکس العمل زن ناشنوا زمانی که برای اولین بار صدای خود را شنید

تکنولوژی های مختلف کاربرد های زیادی دارند. ولی زیباترین کاربرد آنها زمانی است که می توانند نعمتی خدادادی که فردی از آن محروم بوده را به وی باز گردانند. در ادامه ویدئوی زن ناشنوایی را مشاهده می کنید که پس از کاشت دستگاه شبیه ساز شنوایی بدون نیاز به سمعک قادر به شنیدن شده است. عکس العمل وی در این ویدئو تاثیرگذار و هیجان انگیز است.

 آموزش جیلبرک دائمی iOS 5.0.1 گوشی آیفون 4 و 3GS

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و جیلبریک دائمی نسخه 5 سیستم عامل iOS آیفون هم عرضه شد. اگر شما هم از نصب نرم افزار های رایگان بر روی گوشی خود خسته شده اید، زمان آن رسیده که گوشی خود را به آخرین نسخه iOS آپگرید کرده و آن را جیلبریک کنید. این مقاله مخصوص کاربران گوشی های آیفون 4 و 3GS است و برای دستگاه های آیپاد و آیپد کاربرد ندارد.

10 وب سایت که از دیدن آنها متعجب خواهید شد

می توانید تصور کنید قبل از اینترنت دنیا به چه شکل بوده است؟ با همگانی شدن کامپیوتر و اینترنت، امروزه نوشتن نامه با قلم، صف ایستادن در بانک و انجام امور اینچنینی خنده دار به نظر می رسد. ما در این مقاله قصد نداریم وب سایت های ارزشمند و کاربردی را معرفی کنیم، البته وب سایت هایی که در ادامه معرفی می شوند دارای طراحی غیر حرفه ای نیستند و مطمئنا با مشاهده آنها متعجب خواهید شد.

نمی توان باور کرد که این تصاویر واقعی هستند و این پروانه ها وجود دارند

این تصاویر توسط فوتوشاپ یا نرم افزارهای سه بعدی خلق نشده اند و حقیقی هستند. بال این پروانه ها شفاف و شیشه ایی است. این پروانه های فوق العاده زیبا از خانواده Danainae هستند و در مرکز امریکا زندگی می کنند. تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید بیشتر شبیه تصاویر ساخته شده و غیرواقعی هستند ولی همگی توسط دوربین عکاسی و از موجودات زنده و حقیقی گرفته شده اند.

بزرگترین عکس ورزشی دنیا چهره 90,000 تماشاچی را ضبط کرد

بزرگترین عکس ورزشی دنیا بصورت 360 درجه و با رزولوشن 20 گیگاپیکسل توسط Jeffrey Martin گرفته شده است. این عکس از استادیوم Wembley لندن و در زمان مسابقه نهایی 2011 FA Cup گرفته شده است. در این عکس 20 گیگاپیکسلی چهره 90 هزار تماشاگر این مسابقه فوتبال به خوبی قابل مشاهده و تشخیص است.

بررسی تلویزیون جدید سه بعدی سونی HX925 و اعلام قیمت آن در بازار ایران

HX925 یکی از بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های سه بعدی سونی با نور پس زمینه LED و ضخامت کم است. از مهم ترین تکنولوژی های به کار رفته در HX925 می توان به ویژگی Full Array و Local Dimming همزمان، که موجب افزایش عمق رنگ مشکی و ایجاد تصویر با کیفیت بالاتر می شود، اشاره کرد. در ادامه مشخصات کامل و کیفیت تصویر این تلویزیون را بررسی خواهیم کرد.

عکاس آلمانی کلیه وقایع یک مسابقه را در یک عکس به تصویر می کشد

Peter Langenhanhn یک عکاس آلمانی است که از وقایع مهم ورزشی عکاسی می کند. این عکاس روش خاصی خود را برای نمایش وقایع ورزشی دارد، او به جای نمایش وقایع مختلف یک مسابقه در عکس های متفاوت، تمام اتفاق های مهم یک مسابقه را در یک عکس به تصویر می کشد. Peter وقایع یک مسابقه را از زوایای مختلف عکاسی کرده و تمام عکس ها را با یکدیگر ترکیب می کند نتیجه حاصل بسیار جالب و دیدنی است.

10 افزونه فایرفاکس که همه باید داشته باشند

اضافه کردن افزونه های فایرفاکس مشابه اضافه کردن لوازم جانبی و کیت های مختلف به اتومبیل است. با انتخاب صحیح افزونه های فایرفاکس می توانید امکانات بسیار کاربردی و جالبی را به مرورگر وب خود اضافه کرده و علاوه بر افزایش امنیت اطلاعات خود، از امکانات جدید این افزونه ها بهره مند شوید اما پیدا کردن افزونه مناسب از بین هزاران افزونه فایرفاکس کار آسانی نیست. خواندن مقاله را ادامه دهید تا با 10 افزونه مفید و کاربردی فایرفاکس آشنا شوید.

5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید

برخی از نرم افزارهای همیشگی ویندوز مانند Calculator در ویندوز 7 دستخوش تغییرات زیادی شده اند. اما کمتر کسی متوجه تغییرات و امکانات جدید ماشین حساب داخلی ویندوز 7 می شود. مایکروسافت امکانات بسیار کاربردی و جذابی را به این نرم افزار اضافه کرده است تا نیاز کاربران به ابزارهای متفرقه را مرتفع کند. در این مقاله 5 قابلیت جدید و جذاب ماشین حساب ویندوز 7 را معرفی می کنیم.

خنده دار ترین پاسخ های نرم افزار Siri به سئوالات کاربران

Siri نرم افزار جدید نصب شده روی گوشی iPhone 4S است. با استفاده از این نرم افزار می توانید با گوشی خود صحبت کرده و هر سئوالی دارید از او بپرسید. این نرم افزار با جست و جو در داده های سایت هایی مانند Wikipedia به سئوالات شما پاسخ می دهد. ولی اگر سئوالات خنده آوری از نرم افزار Siri بپرسید چه پاسخی خواهید شنید؟ در ادامه نمونه هایی از این سئوالات و پاسخ های جالب را مشاهده می کنید.

تغییر چهره سربازان امریکایی قبل، بعد و در طول جنگ

Claire Felicies از عکاسان خلاقی است که تصمیم گرفته تغییر چهره سربازان در طول دوره جنگ را به تصویر بکشد. در این پروژه ظاهر سربازها قبل، بعد و در طول جنگ مقایسه می شوند. همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد تغییر چهره این سربازان در دوران جنگ و پس از آن کاملا مشهود است.

ناسا عکس شگفت انگیز دیگری از کره زمین منتشر کرد که در آن آسیا و افریقا به تصویر کشیده شدند

چند روز پیش بی نظیرترین تصویر کره زمین که توسط ماهواره ناسا گرفته شده بود را منتشر کردیم که در آن شمال و جنوب قاره آمریکا به تصور کشیده شده بود. حال ناسا تصویر فوق العاده دیگری را از سمت دیگری از کره زمین و با رزولوشن بسیار بالا منتشر کرده که در آن قاره آسیا و افریقا قابل مشاهده می باشند. این دو تصویر به شکل کم نظیری مورد استقبال تمام رسانه های دنیا قرار گرفته اند و به یکی از پربازدیدترین های فیلکر تبدیل شده اند. در ادامه جزئیات بیشتر به همراه لینک های دانلود عکس با کیفیت بالا را مشاهده خواهید کرد.

گوگل گزارش بیشترین عبارات جستجو شده در سال 2011 را منتشر کرد

گوگل به رسم هر سال لیست Zeitgeist ها را منتشر می کند که شامل آماری از بیشترین عبارات جستجو شده، عباراتی که بیشترین افزایش و کاهش تعداد جستجو را داشته اند و آمارهای جذاب دیگر اینچنینی می شود. در ادامه توضیحات کامل این گزارش را مشاهده خواهید کرد.

مقایسه دوربین چهار موبایل مطرح دنیا ، سامسونگ، الجی، نوکیا، اپل

اگر شما هم تصمیم به خرید گوشی دارید که دوربین خوبی داشته باشد، یا قصد دارید خرج خرید دوربین و موبایل را یکی کنید، می توانید موبایلی که بهترین دوربین را داشته باشد، در این مقاله بیابید. در ادامه عکس های چهار موبایل Nokia N8، Samsung GalaxyS2، iPhone4 و LG Optimus 2X را در شرایط مختلف بررسی و مقایسه می کنیم.

10 قابلیت جذاب اندروید که در آیفون وجود ندارند

ما هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را دوست داریم اما طبیعت باز بودن اندروید باعث شده، کاربر بتواند تغییرات مختلف را برروی تلفن یا تبلت اش اعمال کند. در ادامه لیستی از بهترین قابلیت های اندروید که در آیفون وجود ندارد را جمع آوری کرده ایم. در این مقاله همه اموری که می توان از طریق آنها امکانات بیشتری به این دو سیستم عامل اضافه کرد در نظر گرفته شده است. یعنی امکاناتی که پس از "جیل برک" کردن یا روت کردن سیستم عامل اضافه می شوند نیز در نظر گرفته شده اند. هیچ کدام از امکاناتی که در ادامه آمده است حتی پس از جیل برک کردن و یا ویرایش فایل های سیستمی، در آیفون وجود ندارند.

چگونه روی گوشی iPhone خود، برنامه های گران قیمت را به صورت رایگان نصب کنیم- Jailbreak

اگر از محصولات کمپانی Apple استفاده می کنید، حتما می دانید که نمی توانید به راحتی روی دستگاه های خود برنامه های Crack شده یا پولی را نصب کنید. در ادامه ما نحوه شکستن قفل گوشی و ریختن برنامه های دلخواهتان را به شما آموزش داده و برنامه های متنوعی که می توانید روی گوشی(یا سایر محصولات اپل) خود بریزید را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

شش میانبر ویندوز که شاید استفاده از آنها را فراموش کرده اید

ویندوز 7 بهترین سیستم عامل مایکروسافت تا به امروز است. کلیدهای میانبر زیادی در این سیستم عامل وجود دارند که ممکن است دانستن آنها کار شما را سریع تر راه بیاندازد. در این مقاله قصد داریم تعدادی از این کلید های میانبر را آموزش دهیم تا انجام کارهای تکراری وقت کمتری از شما بگیرد.

توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد

دوربین های عکاسی همانقدر توانا هستند که صاحبانشان تخصص دارند، اما اگر بخواهید عکس های فوق العاده بگیرید نیازی به طی نمودن دوره های آموزشی پیشرفته ندارید. در ادامه 5 توصیه مهم و ارزشمند عکاسی را آموزش خواهیم داد که با بکارگیری آنها می توانید آثار شگفت انگیزی خلق کنید. این راهنما برای افرادی که با دوربین معمولی موبایل خود عکاسی می کنند تا عکاسان مبتدی که از دوربین های DSLR استفاده می کنند، کاربرد دارد.

نیویورک از صبح تا شب در یک عکس

Stephen Wilkes عکاس این عکس است که به عقیده خودش توانسته اثری خلق کند که نیویورک را از روز تا شب در یک عکس توصیف کند. این عکس در واقع ترکیبی از چندین عکس است که در طول 15 ساعت گرفته شده اند، ولی نهایتا نتیجه کار یک عکس واحد است که با ترکیب آنها حاصل می شود. در ادامه این عکس را به صورت کامل مشاهده خواهید کرد و روش گرفتن چنین عکسی را خواهید دید.

این خانه از نیروگاه هسته ایی امن تر است

این خانه توسط یک معمار لهستانی طراحی شده است و علاوه بر ظاهر زیبا امنیت فوق العاده بالایی دارد، امنیت این خانه با کاخ سفید قابل مقایسه است. هدف اصلی این پروژه ایجاد دو سطح امنیتی مستحکم برای ایجاد حداکثر امنیت صاحب خانه است. این خانه مجهز به دیوارهای متحرک می باشد که آن را بصورت کامل عایق می سازند. در ادامه با مشاهده تصاویر این خانه پی به امنیت بالای آن خواهید برد.

مقایسه اندروید با آیفون و ویندوز فون، سیستم عامل تلفن هوشمند جدید خود را انتخاب کنید

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، بازار تلفن های هوشمند مانند دیگر محصولات الکترونیکی داغ تر می شود در حال حاضر تلفن های بسیار خوبی با سیستم عامل های مختلف در بازار موجود هستند. اما اگر قصد خرید تلفن هوشمند جدید را دارید بهتر است سیستم عامل های مختلف را بشناسید و براساس سیستم عامل مورد نظر خود تلفن جدید را انتخاب کنید. در ادامه چند نکته کلیدی در مورد سیستم عامل های رایج بازار (اندروید، آی او اس و ویندوز فون) را مشاهده خواهید کرد تا راحتر انتخاب کنید.

مانیتور خود را به صورت آنلاین آزمایش کنید و از میزان کیفیت و سلامت آن مطمئن شوید

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چگونه مانیتور خود را به صورت آنلاین تست کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید. بنابراین اگر احساس می کنید مانیتور شما مشکلی دارد و یا ممکن است پیکسل سوخته داشته باشد و یا رنگ ها را به خوبی نمایش نمی دهد این مقاله را از دست ندهید. علاوه بر این شما می توانید برنامه مربوط به تست مانیتور را در کامپیوتر خود ذخیره کنید تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات