اسنشال به وعده عرضه گوشی PH-1 عمل نکرد

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
با وجود اعلام اینکه اسنشال فون ۳۰ روز پس از تاریخ رونمایی راهی بازار خواهد شد، این امر محقق نشده است.
تبلیغات

چند ماه پیش بود که اندی رابین، خالق اندروید و یکی از مدیران ارشد سابق گوگل اطلاعاتی را در رابطه با گوشی هوشمند استارتاپ اسنشال ارائه کرد. اسنشال ابتدای خرداد ماه سال جاری از گوشی هوشمند PH-1 رونمایی کرد. PH-1 یک گوشی هوشمند بدون حاشیه با معرفی سبک جدیدی از ماژول‌های سخت‌افزاری از طریق رابط مغناطیسی است. استارتاپ اندی رابین ثبت نام برای فروش این گوشی هوشمند با قیمت ۶۹۹ دلار و برچسب قیمت ۵۰ دلاری برای ماژول دوربین ۳۶۰ درجه را آغاز کرد.

در جریان کنفرانس کد ۲۰۱۷، رابین در پاسخ به سوالی در خصوص زمان عرضه‌ی گوشی‌ هوشمند PH-1 به این نکته اشاره کرد که در صورتی که عرضه‌ی این گوشی به زمانی بیش از ۳۰ روز نیاز داشت، اسنشال اقدام به پیش فروش نمی‌کرد؛ اما حال با گذشت بیش از ۳۰ روز، هنوز خبری از عرضه‌ی گوشی هوشمند PH-1 اسنشال نیست.

هرچند هنوز اسنشال در واکنش به تاخیر بیش از سی روز در زمان عرضه این گوشی واکنشی در رابطه با زمان دقیق عرضه نشان نداده؛ اما اخذ گواهی FCC توسط PH-1 امیدهایی را در دل خریداران این گوشی پدید آورده است. باید دید که اسنشال چه زمانی گوشی هوشمند خود را به همراه ماژول‌هایش راهی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات