گلکسی اس 8 در تابستان با پلتفرم دی دریم سازگار خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در رویداد I/O گوگل که لحظاتی پیش به پایان رسید، مشخص شده است که گلکسی اس 8 در تابستان امسال با پلتفرم دی‌دریم سازگار خواهد شد.
تبلیغات

گوگل در رویداد I/O امسال نشان داد که برای پلتفرم دی‌دریم برنامه‌های فراوانی دارد. یکی از این برنامه‌ها ساخت و عرضه هدست‌های واقعیت مجازی مستقلی است که نیاز به تلفن هوشمند یا کامپیوتر برای اجرای برنامه‌ و بازی ندارند. این هدست‌ها مبتنی بر پلتفرم دی‌دریم گوگل هستند و حتی به کاربرانی که تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید ندارند نیز اجازه می‌دهند از پلتفرم دی‌دریم استفاده کنند.

حال، یکی دیگر از برنامه‌های گوگل برای پلتفرم دی‌دریم مشخص شده است. گوگل می‌خواهد گستره تلفن‌های هوشمند سازگار با پلتفرم دی‌دریم را افزایش دهد. طبق گفته‌های مسئولان گوگل، در تابستان امسال برای تلفن‌های هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس آپدیت نرم‌افزاری منتشر خواهد شد که به کاربران اجازه می‌دهد از پلتفرم دی‌دریم در این دو گوشی هوشمند استفاده کنند.

علاوه بر دو پرچم‌دار جدید سامسونگ، پرچم‌دار ناشناخته‌ای از ال‌جی که هنوز معرفی نشده است از پلتفرم دی‌دریم بهره خواهد برد. گوگل می‌خواهد تعداد دستگاه‌هایی که از پلتفرم دی‌دریم پشتیبانی می‌کنند، تا پایان سال ۲۰۱۷ به ۱۱ عدد برساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات