بلندگوی مبتنی بر گوگل اسیستنت به نام Tichome Mini معرفی شد

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی Mobvoi از بلندگوی جدیدی در رویداد I/O گوگل رونمایی کرد که مبتنی بر گوگل اسیستنت است.
تبلیغات

در رویداد I/O گوگل اعلام شد که کمپانی Mobvoi با گوگل وارد همکاری شده است تا محصولاتی مبتنی بر دستیار هوشمند گوگل بسازد. ژی‌فی لی، مدیرعامل Mobvoi در رویداد I/O گفت کمپانی وی به شراکتش با گوگل افتخار می‌کند. لی معتقد است که گوگل اسیستنت توانایی بسیاری دارد و می‌تواند تجربه کاربری منحصر به فردی ارائه دهد.

لی در سخنانش به این نکته اشاره کرد که کمپانی Mobvoi در حال ساخت محصول جدیدی به نام Tichome Mini است. این محصول درواقع یک بلندگوی هوشمند است که از گوگل اسیستنت قدرت می‌گیرد. Mobvoi در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند و گستره فعالیت این کمپانی شامل توسعه تشخیص مکالمه، درک زبان محلی و موارد دیگر می‌شود.

دفتر مرکزی Mobvoi در پکن چین واقع است و تاکنون سه محصول روانه بازار کرده است. دو محصول اول که ساعت هوشمند هستند، Ticwatch و TicWatch 2 نام دارند. محصول سوم که Ticmirror نام دارد، یک آینه وسط هوشمند خودرو است که در حال حاضر تنها در چین به فروش می‌رسد.

به این موضوع نیز می‌توان اشاره کرد که در ماه جولای ۲۰۱۶، کمپانی Mobvoi نسخه جهانی ساعت هوشمند Ticwatch 2 را در کیک‌استارتر قرار داده است و تنها در عرض ۳۰ روز توانسته ۲ میلیون دلار کمک هزینه جمع‌آوری کند. این موضوع نشان می‌دهد که کاربران چقدر به محصول Mobvoi علاقه‌مند شده‌اند.

محصول جدید Mobvoi که در رویداد I/O گوگل به نمایش درآمده است، یک بلندگوی هوشمند به نام Tichome Mini است که از گوگل اسیستنت قدرت می‌گیرد. کمپانی Mobvoi تنها به ارائه چند تصویر از بلندگوی جدیدش بسنده کرده و اطلاعاتی از آن منتشر نکرده است. با این حال می‌شود در تصاویر مشاهده کرد که این بلندگو بسیار کوچک و قابل حمل است.

Mobvoi Tichome Mini
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات