گوگل آپدیت اپلیکیشن Android Device Manager را با نام جدید منتشر کرد

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی دوم اپلیکیشن Android Device Manager گوگل منتشر شد که نام جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

دقایقی قبل گوگل در جریان مراسم I/O 2017، از نسخه‌ی دوم اپلیکیشن مدیریت دستگاه‌های اندرویدی خود رونمایی کرد. Android Device Manager 2.0.014 اولین بروزرسانی این اپلیکیشن است که بعد از دو سال منتشر شده است. علاوه بر نام جدید، تغییراتی نیز در این برنامه رخ داده است. گفته می‌شود این اپلیکیشن حالا با نام رسمی Find My Device شناخته می‌شود که با توجه به ماهیت این برنامه، نام مناسب‌تری به نظر می‌رسد.

find my device

Find My Device، اپلیکیشنی است که توسط گوگل برای پلتفرم اندروید توسعه یافته است و به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از نقشه‌ یا ورودی‌های صوتی بتوانند مکان دستگاه خود را پیدا کنند. علاوه بر این، امکان قفل کردن یا حذف اطلاعات دستگاه از راه دور نیز وجود دارد که در مواقع سرقت گوشی بسیار مفید است. البته عملکرد‌های این برنامه نسبت به نسخه‌ی قبلی تغییر شگرفی نکرده‌اند؛ با این وجود از جمله تغییرات صورت گرفته می‌توان به بازطراحی رابط کاربری بر اساس زبان طراحی گوگل، نام جدید، آیکون جدید برنامه و طراحی جدید المان‌ها اشاره کرد.

البته برخی از باگ‌های برنامه توسط گوگل برطرف شده و عملکرد آن نیز بهبود یافته است. صفحه اپلیکیشن Find My Deive در گوگل‌پلی نیز با تصاویر جدید بروزرسانی شده است و امکان بروزرسانی آن از همین لحظه وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات