مایکروسافت رقیب سرویس Slack را عرضه می‌‌کند

شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت قصد دارد هفته‌ی آینده، رقیب سرویس مدیریت پروژه‌ی Slack را با نام Microsoft Teams معرفی کند.
تبلیغات

کاربران آفیس ۳۶۵، از هفته‌ی آینده می‌توانند از سرویس Microsoft Teams که رقیبی برای Slack است، استفاده کنند. غول نرم‌افزاری قصد دارد یک رویداد معرفی در تاریخ ۱۴ مارس برگزار کند و سرویس جدید را به‌صورت رسمی برای تمام جهان عرضه کند.

اوایل ماه نوامبر سال گذشته پیش‌نمایشی از Microsoft Teams به نمایش گذاشته شد. این سرویس در آن زمان به عنوان جایگزینی برای اسلک معرفی شد که هماهنگی کامل‌تری با اپلیکیشن‌های آفیس خواهد داشت. رویداد مایکروسافت در تاریخ ۱۴ مارس، به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد و این شرکت تمامی قابلیت‌های سرویس مدیریت پروژه‌ی خود را در این رویداد شرح خواهد داد. پس از رویداد نیز، این سرویس به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد.

مایکروسافت پیش از این تعدادی از هماهنگی‌های سرویس Teams با دیگر سرویس‌ها را توضیح داده است. به عنوان مثال می‌توان به ارتباط کامل سیستم چت این سرویس با توییتر و اسکایپ اشاره کرد. این هماهنگی‌ها نشان می‌دهد که مایکروسافت قصد دارد خدمات چت سرویس جدید خود را چگونه گسترش دهد. به هر حال باید منتظر رویداد هفته‌ی آینده باشیم تا به طور دقیق از قابلیت‌ها و امکانات این سرویس در هماهنگی با اپلیکیشن‌های دیگر مطلع شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات