دو شرکت بزرگ به کیت توسعه دهندگان اندرومدا دسترسی دارند

پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اندرومدا به احتمال زیاد نام سیستم عامل جدید گوگل است که ترکیبی از اندروید و سیستم عامل کروم این شرکت خواهد بود.
تبلیغات

در هفته‌های گذشته شایعات بسیاری در مورد اندرومدا به عنوان سیستم عامل جدید گوگل منتشر شده است. هر چند انتظار داشتیم در کنفرانس ۴ اکتبر گوگل در مورد اندرومدا بیشتر بشنویم، این اتفاق نیفتاد و تمامی اطلاعات حال حاضر در حد شایعات و اطلاعات تائید نشده هستند. 

حال شاهد فاش شدن اطلاعات تایید نشده‌ی بیشتری هستیم. ظاهرا کیت توسعه‌دهندگان اندرومدا در اختیار دو شرکت بزرگ قرار داده شده است تا احتمالا شاهد معرفی دستگاه‌هایی مجهز به این سیستم عامل در تابستان یا پاییز سال آینده باشیم. 

البته منبع اطلاعات مذکور، در سخنان خود زمان دقیقی بیان نکرده و به گفتن «سال آینده» بسنده کرده است، با این حال با توجه به آنکه هیچ اطلاعاتی از سیستم عامل گوگل تا به امروز توسط این شرکت ارائه نشده، منطقی‌ترین پیش‌بینی، عرضه‌ی دستگاه مجهز به اندرومدا در اواخر سال میلادی آینده است. با اینکه هیچ نامی از این دو شرکت برده نشده است؛ اما می‌توان حدس زد یکی از آن‌ها هواوی باشد، چرا که در گذشته نیز شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه‌ی تبلت دارای اندرومدا توسط شرکت چینی منتشر شده بود.

علاوه بر این، منبع موردنظر بیان کرده است که اندروید 8 با اندرومدا یکی شده و به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد با این کار به سمت استفاده از اندرومدا به عنوان سیستم عامل موبایل خود برود. در حال حاضر اطلاعاتی از ویژگی‌های اندرومدا و دلیل یکپارچه شدن اندروید با آن وجود ندارد و باید به احتمال زیاد تا اواخر سال بعد و کنفرانس گوگل برای کسب اطلاعات دقیق‌تر منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات