دی جی سرویس با ارسال، رایگان و خدمات 24 ساعته

پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
دیجی لند
دی جی سرویس با سامانه 1424 و ارسال رایگان به طور 24 ساعته در خدمات مشتریان خود است.
تبلیغات

مدیرعامل و بنیانگذار مجموعه دی جی سرویس از راه اندازی خدمات 24 ساعته این مجموعه با سامانه 1424 و ارائه انواع خدمات، تعمیرات و بیمه همراه با دلیوری رایگان در سراسر استان تهران خبر داد.

به گزارش سیارنیوز، مهدی رسایی در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه ما رضایت مشتری و سهولت در ارائه خدمات است، گفت: سامانه 1424 با موبایل خدمات خود را آغاز کرد و هر ماه قرار است یک گروه کالایی به آن اضافه شود به طوریکه تمامی کالاهای برقی از ما خدمات خواهند گرفت. در حال حاضر تمامی عزیزان می‌توانند با تماس با ۱۴۲۴ در زمینه خرید و فروش تلفن‌همراه از دی‌جی‌سرویس مشاوره رایگان دریافت کنند.

وي ادامه داد: خدمات ۲۴ ساعته ۱۴۲۴ در ۳ شیفت توسط تکنسین‌های دی‌جی‌سرویس با استفاده از به‌روزترین و کارآمدترین روش‌ها و ابزارهای روز دنیا صورت می‌گیرد. همچنین سرویس دلیوری رایگان در استان تهران را راه اندازی کرده‌ایم که تا پایان سال این سرویس در سراسر ایران نیز ارائه خواهد شد.

وی با اعلام اینکه بیمه و گارانتی گوشی کارکرده از خدمات جدید دی‌جی سرویس است، افزود: سال گذشته به دلیل اینکه می‌خواستیم مشتری به هر دلیلی با گوشی سالم دی‌جی‌سرویس را ترک کند، شعار “بی اما و اگر” را انتخاب کردیم. با شروع به کار دی‌جی سرویس در تمامی حوزه های کالاهای وارداتی از ابتدای کار، بیمه ایران در کنار ما قرار گرفت و تقریبا تبدیل به گارانتی‌ای شدیم که همراه با بیمه بهترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهیم.

رسایی با بیان اینکه دی‌جی سرویس را گسترش داده‌ایم تا بتوانیم به مردم خدمات بهتری ارائه دهیم گفت: به‌دلیل شرایط اقتصادی سخت و اینکه کالای دست مردم تبدیل به یک کالای ارزشی شده و خرید برای مردم دشوار شده است به این فکر کردیم در حوزه خدمات سرمایه گذاری کنیم؛ قطعا سرمايه گذاري در اين بخش بازگشت سريعي نخواهد داشت اما آينده خوبي خواهد داشت.

مدیرعامل دی جی لند با اعلام اینکه دی جی سرویس در حال حاضر ۷ کلان‌شهر را پوشش می‌دهد گفت: بزرگترين شعبه ما در بازار موبایل ایران روز ۴ خرداد ماه با دو هزار متر مربع مساحت براي خدمات دهي افتتاح شد که بزرگترين مركز خدمات موبايل كشور و همچنين منطقه است. شعبه مرکزی با ۲۰۰ تکنسین ماهر و ظرفیت پذیرش روزانه ۵۰۰ عدد گوشی و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین ابزارآلات و تجهیزات و در سریع‌ترین زمان ممکن آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان محترم می‌باشد. همچنین مشتریان محترم می‌توانند در دفتر خدمات مرکزی این مجموعه واقع در بازار موبایل ایران تعمیرات انجام شده بر روی محصول خود را از نزدیک مشاهده کنند. ما در دی‌جی‌سرویس به‌دنبال گسترش مرکز خدمات خود در سراسر کشور هستیم تا تمامی هموطنان عزیزمان خدمات مورد نیاز خود را به آسانی دریافت کنند

به گفته رسایی از دیگر خدمات دی‌جی سرویس پذیرش آنلاین، پذیرش تکنیکال در محل و با حضور مشتری همراه با عیب‌یابی است. از برنامه های دیگر دی‌جی سرویس می‌توان به خدمات دهی به سازمان‌ها و ارگان‌های کشور، همکاری‌ با استارتاپ‌ها، فعالیت در حوزه کارآفرینی و کمپین‌های محیطی و مدیایی جذاب اشاره کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات