تلکام‌ پلاس با حضور همراه اول و ایرانسل برگزار می‌شود

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابراتی و اطلاع‌رسانی ایران تله کام ۲۰۱۹ (تلکام پلاس) از ۲۶ آذرماه با حضور همراه اول و ایرانسل برگزار می‌شود.
تبلیغات

بیستمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تلکام ۲۰۱۹) با عنوان «تلکام پلاس» از روز سه‌شنبه ۲۶ آذرماه تا جمعه ۲۹ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه دو اپراتور همراه اول و ایرانسل حضور دارند و آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی خود را معرفی خواهند کرد.

شرکت ارتباطات سیار ایران در این رویداد تخصصی، به معرفی پلتفرم‌های «سنجینه» و «آچاره» در قالب کسب‌وکارهای دیجیتال خواهد پرداخت؛ کارشناسان این واحدها نیز در طول برگزاری نمایشگاه به‌صورت پیوسته پاسخگوی پرسش‌ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان و کاربران خواهند بود. همچنین در جریان برگزاری «تلکام پلاس» ضمن تشریح رویکردهای حمایتی همراه اول از تولیدات داخل، از نخستین «پلتفرم API شبکه‌ای» که توسط متخصصان این شرکت طراحی و پیاده‌سازی شده است، توسط بخش فنی و توسعه‌ی شبکه‌ی این اپراتور رونمایی خواهد شد.

همراه اول در سالن ۳۸B پذیرای علاقه‌مندان است؛ بخش بازاریابی و فروش این شرکت با تمرکز بر بخش ارائه‌ی راهکارهای سازمانی، ضمن توجه به گسترش شبکه‌ی شرکای تجاری خود در خصوص تکنولوژی‌های جدید، فروشگاه آنلاین سازمانی (B2B) را معرفی و راه‌اندازی خواهد کرد.

ایرانسل نیز در سالن ۳۸B پذیرای علاقه‌مندان است؛ ارائه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت همراه، معرفی بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه و پاسخگویی به پرسش‌ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان، از جمله بخش‌های مختلف غرفه‌ی ایرانسل در نمایشگاه «تله‌کام پلاس» است.

ایرانسل با ارائه‌ی سامانه‌ی مدیریت هوشمند ناوگان، WiFi سازمانی، خدمات ابری و خدمات شهر هوشمند، آخرین دستاوردهای راهکارهای سازمانی خود در حوزه‌ی اینترنت اشیا را به نمایش می‌گذارد و در میزهای مختلف به پاسخگویی به پرسش‌های مشترکان در حوزه‌ی اینترنت پرسرعت نسل‌های سه و چهار (3G و 4G)، همینطور ارائه‌ی خدمات به مشترکانی که قصد تعویض سیم‌کارت خود به نسل‌های بالاتر را دارند و نیز معرفی بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه می‌پردازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات