تبلت فوق مقاوم ۲۰۲۴ سامسونگ رخ‌نمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
رندر رسمی گلکسی تب اکتیو ۵ از نمای جلو
رندرهای رسمی تبلت مقاوم بعدی سامسونگ یعنی گلکسی تب اکتیو ۵ فاش شد.
تبلیغات

سامسونگ از سال‌ها قبل به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی و تبلت پرچمدار در جهان شناخته شده است. البته شاید بسیاری کاربران با تبلت سامسونگ گلکسی تب اکتیو چندان آشنا نباشند.

سایت MSPowerUser رندرهای به‌ظاهر رسمی گلکسی تب اکتیو ۵ سامسونگ را به‌اشتراک گذاشته است که طراحی این تبلت را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. غول فناوری کره‌ی جنوبی تمرکزش را روی مقاومت قرار داده و شاید این محصول ازنظر ظاهری نظر بسیاری از افراد را جلب نکند.

سری گلکسی تب S9 سامسونگ از طراحی زیبایی بهره می‌برند و با شاسی آلومینیومی برای رقابت با محصولاتی مثل مدل‌های رده‌بالای تبلت اپل یعنی آیپد پرو عرضه شده‌اند. البته زیبایی باعث می‌شود مقاومت این محصولات دربرابر ضربات احتمالی کاهش یابد و برای برخی کاربران مقاومت بالا درکنار مشخصات فنی نسبتاً خوب اولویت بیشتری نسبت‌به طراحی دارد.

کاربرانی که به مقاومت اهمیت می‌دهند، قبلاً می‌توانستند گلکسی تب اکتیو ۴ پرو را سفارش دهند و اکنون به‌نظر می‌رسد نسل جدیدی از تبلت مقاوم کره‌ای‌ها در راه است.

رندر رسمی گلکسی تب اکتیو ۵ از نمای جلو
رندر رسمی گلکسی تب اکتیو ۵ از نمای پشت و بغل

گلکسی تب اکتیو ۵ از نمایشگر ۸ اینچی WUXGA LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد و پوششی کامل دورتادور آن را فرا گرفته است. همچنین در لبه‌ی پایینی نمایشگر شاهد سه دکمه‌ی فیزیکی منو، هوم و بازگشت هستیم.

بخش پشتی گلکسی تب اکتیو ۵ با پوششی شبیه به پلاستیک پوشانده شده که به دوام بیشتر و جذب ضربه کمک می‌کند. لبه‌های دستگاه همگی روکش پلاستیکی دارند و دکمه‌ی تنظیم صدا و پاور در سمت‌راست تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های تبلت مذکور می‌توان به حسگر اثر انگشت و قابلیت تشخیص چهره اشاره کرد.

گفته می‌شود گلکسی تب اکتیو ۵ از گواهی IP68 بهره خواهد برد و بنابر این دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. این دستگاه از قلم S-Pen نیز پشتیبانی می‌کند و با فناوری دالبی اتموس سازگار است که باعث افزایش کیفیت پخش صدا می‌شود.

قیمت تبلت گلکسی تب اکتیو ۵ سامسونگ هنوز مشخص نیست. به‌هر حالا از آن‌جا که این دستگاه مقاومت را اولویت قرار می‌دهد شاید ازنظر مشخصات فنی نتوان آن را در فهرست بهترین تبلت بازار قرار داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات