این تبلت فوق مقاوم ۲۰۲۴ سامسونگ است

جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
رندر گلکسی تب اکتیو 5 سامسونگ
رندرهای جدید گلکسی تب اکتیو ۵ سامسونگ، طراحی این تبلت مقاوم را نشان می‌دهند.
تبلیغات

سامسونگ درحال کار روی ساخت تبلت مقاوم جدیدی به‌نام گلکسی تب اکتیو ۵ است. دستگاه مذکور در چندین وب‌سایت گواهی‌نامه‌ دیده شده که نشان می‌دهد تقریباً به تاریخ معرفی آن نزدیک شده‌ایم. اکنون تصاویری از تبلت سامسونگ فاش شده است که نمای پشت و جلوی آن را نشان می‌دهند.

گلکسی تب Active 5 دستگاهی بسیار مقاوم خواهد بود و نمایشگر ۸ اینچی آن با قاب بسیار ضخیم محافظت خواهد شد. این محصول همچنین از دکمه‌های فیزیکی منو، بازگشت و هوم بهره می‌برد و بدین‌ترتیب حتی با دستکش نیز قابل استفاده خواهند بود. نکته‌ی دیگر اینکه صفحه نمایش دستگاه برای محافظت بیشتر، با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ۵ پوشانده خواهد شد.

قاب پشتی گلکسی تب اکتیو ۵ بافت‌ دارد و میزبان دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و فلش LED است. این دستگاه گواهی MIL-STD-810H را نیز دارد و از استاندارد IP68 برای مقاومت دربرابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی تب اکتیو ۵ می‌توان به پشتیبانی از قلم S-Pen مقاوم دربرابر آب اشاره کرد. گفته می‌شود سامسونگ سیستم حفاظتی Knox، تشخیص چهره یا اسکن اثرانگشت و امکان سفارشی‌سازی کلید قابل برنامه‌ریزی را برای دسترسی سریع به برنامه‌ها یا عملکردهای پرکاربرد روی این تبلت ارائه خواهد داد. علاوه‌بر این انتظار داریم محصول مورد اشاره به بلندگوهای باکیفیت با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس مجهز شود.

طبق اعلام MSPoweruser، گلکسی تب اکتیو ۵ از تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰، حداکثر ۶ گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت قابل‌ارتقاء بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به باتری ۵۰۵۰ میلی آمپرساعتی، وای‌فای ۶، 5G، بلوتوث ۵٫۳ و GPS اشاره کرد.

سامسونگ هنوز اطلاعیه‌ای درمورد تاریخ معرفی گلکسی تب اکتیو ۵ منتشر نکرده است و طبق گزارش‌های قبلی احتمال دارد در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ درکنار گوشی سامسونگ گلکسی XCover 7 رونمایی شود. قیمت تبلت سامسونگ نیز هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات