سامسونگ تبلت فوق مقاوم تولید می‌کند؟

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تبلت زیبا و باریک گلکسی تب اس ۸ سامسونگ
اسناد جدید فاش‌شده نشان می‌دهند که احتمالاً سامسونگ در حال کار روی نسل جدید تبلت مقاوم خود با نام گلکسی تب اکتیو ۵ پرو است.
تبلیغات

سامسونگ احتمالاً درحال کار روی یک تبلت میان رده‌ی‌ جدید با طراحی سرسخت برای استفاده صنعتی است.

پس از عرضه‌ی گلکسی تب اکتیو ۴ پرو در نیمه‌ی دوم سال گذشته، به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای آماده‌ی عرضه‌ی جانشین آن است. این تبلت احتمالاً گلکسی تب اکتیو ۵ پرو نام خواهد داشت.

اخیراً تبلت جدیدی از سامسونگ با شماره مدل‌های SM-X300 و SM-X306B فرآیند صدور گواهی‌نامه FCC را در ایالات متحده پشت سر گذاشته است.

SM-X300 به احتمال زیاد نسخه‌ی وای‌فای دستگاه خواهد بود، در حالی که SM-X306B می‌تواند هم به وای‌فای و هم به شبکه‌ی 5G متصل شود. این تبلت نیز همانند نسل قبلی خود از وای‌فای ۶ برخوردار است.

اسنادی که توسط مای‌اسمارت‌پرایس رویت شده‌اند، نشان می‌دهند که این تبلت دارای فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی، اسلات کارت حافظه‌ی میکرو SD، شارژ سریع ۱۵ واتی و قلم S Pen است. گفته می‌شود انرژی دستگاه توسط باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌شود.

ازآنجاکه این یک تبلت مقاوم است، می‌تواند دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب و گواهی‌نامه‌ی MIL-STD-810G برای مقاومت در برابر شوک باشد. این تبلت می‌تواند مناسب افرادی باشد که در کارهای صنعتی یا کارهایی مرتبط با این زمینه هستند.

گلکسی تب اکتیو ۴ پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون 778G استفاده می‌کرد، انتظار داریم جانشین آن از پردازنده‌ی بهتری استفاده کند. با این حال، هنوز اطلاعات مربوط به اندازه‌ی صفحه نمایش، نوع پردازنده، رم، دوربین‌ها و همین‌طور قیمت تبلت مورد بحث منتشر نشده است.

با توجه به اینکه این تبلت گواهی FCC را دریافت کرده است، انتظار داریم همانند نسل پیشین خود در آمریکا عرضه شود. به احتمال زیاد این تبلت سامسونگ رابط کاربری One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات