بهترین بازی های رایگان آیپد که باید امتحان کنید!

یک‌شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 10 دقیقه
بازی با Apple iPad Pro 2022 / تبلت آیپد پرو اپل نسخه 2022
بازی‌های رایگان بسیاری در ژانرهای مختلف از جمله مسابقه‌ای، اکشن و وحشت برای آیپد منتشر شده‌اند که می‌توانید با آن‌ها برای مدت طولانی سرگرم بمانید.
تبلیغات

اگر فکر می‌کنید از آیپد تنها می‌توان برای طراحی، گشتن در اینترنت و گوش دادن به موسیقی استفاده کرد، اشتباه می‌کنید؛ تبلت‌ های اپل همچنین با بازی‌های متعدد خود می‌توانند وسیله‌ای برای سرگرم کردن شما باشند.

در فهرست امروز بهترین بازی‌های رایگان آیپد در ژانرهای مختلف، از اکشن گرفته تا استراتژیک را معرفی می‌کنیم. حتی لازم نیست بهترین مدل آیپد را داشته باشید زیرا اکثر آن‌ها در نسخه‌های قدیمی‌تر نیز اجرا می‌شوند. پس تا انتهای مقاله همراه زومیت باشید.

Diablo Immortal

گروهی در جنگل در حال مبارزه
  • توسعه‌دهنده: Blizzard Entertainment
  • ژانر: RPG

در ماجراجویی پرهیجان Diablo Immortal، که بین رویدادهای Diablo II و Diablo III رخ می‌دهد، باید در مناطق متعدد و مملو از شیطان مانند گورستان، جنگل و کوه بجنگید.

نیروهای شیطان نبردی بی‌پایان را آغاز می‌کنند. با شش کلاس قابل بازی (باربرین، صلیبی، شکارچی شیطان، راهب، نکرومنسر و جادوگر) دشمنان خود را یکی پس از دیگری کنار بزنید و پیروز میدان شوید.

در بازی مذکور می‌توانید به مرور زمان شخصیت و تجهیزات خود را سفارشی کنید! Diablo Immortal به شما امکانات زیادی می‌دهد تا در دنیای وسیع MMORPG Sanctuary، به فردی تبدیل شوید که می‌خواهید.

Asphalt 9: Legends

سه خودروی اسپورت در حال حرکت
  • توسعه‌دهنده: Gameloft
  • ژانر: مسابقه‌ای

رقبای خود را یکی پس از دیگری با سرعت و مهارت خود در رانندگی پشت سر بگذارید و پیروز شوید. در Asphalt 9: Legends شانس استفاده از محصولات شرکت‌های بزرگی مانند فراری، پورشه و لامبورگینی را خواهید داشت.

فرقی نمی‌کند طرفدار بازی چندنفره باشید یا بخواهید تنهایی مسابقه دهید، زیرا در Asphalt 9: Legends می‌توانید در بیش از ۹۰۰ ایونت تکی یا مسابقه‌های زنده ۸ نفره شرکت کنید.

درضمن، از آنجایی که بازی به طور مرتب به‌روز می‌شود، همیشه خودرها، ویژگی‌ها یا مسیرهای جدیدی برای امتحان کردن وجود خواهند داشت.

Marvel Snap

ابرقهرمات های مارول در حال آمدن به سمت جلو
  • توسعه‌دهنده: Nuverse
  • ژانر: کارتی

همین امروز Marvel Snap را شروع کنید؛ برنده جایزه بهترین بازی موبایلی‌ که میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان آن را دوست دارند. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن مدت زمان هر دست بازی است که تنها سه دقیقه طول می‌کشد.

Marvel Snap یک بازی کارتی کلکسیونی سریع با مکانیک‌های نوآورانه است که علاو‌ه‌بر توانایی شما در کنترل هیجان، توان ذهن را نیز به چالش می‌کشد. دسته ۱۲ کارتی خود را بسازید. هر کارت نشان دهنده یک قهرمان یا شرور مارول است که هر کدام دارای قدرت یا توانایی منحصر به فردی هستند.

Survivor.io

چند کاراکتر کارتونی کنار یکدیگر
  • توسعه‌دهنده: Habby
  • ژانر: ماجراجویی، کژوال

احتمالاً بازی ساده‌تر و در عین حال اعتیادآورتر از Survivor.io را در کل اپ استور نخواهید یافت. به دلیل وجود قابلیت‌های متعدد و گیم پلی جذاب، می‌توان به راحتی آن را یکی از بهترین گزینه‌های رایگان موجود برای آیپد دانست.

مسیرتان به آرامی و فقط با تجهیزات اولیه شروع می‌شود اما با پیشرفت و کشتن هیولاها، می‌توانید به طلا، تجهیزات و آپدیت‌های مختلف دسترسی پیدا کنید. وظیفه شما این است که دشمنان را از بین ببرید و کاراکتر خود را ارتقا دهید.

Hello Neighbor

مرد با بیل ایستاده بالا سر قبل
  • توسعه‌دهنده: tinyBuild Games
  • ژانر: ماجراجویی، ترسناک

Hello Neighbor بازی ترسناکی است که در آن بازیکن باید به خانه همسایه خود برود تا بتواند راز کثیف آن‌ها را برملا کند. البته همه‌چیز به‌آسانی انجام نمی‌شود و همسایه تمایلی به داشتن مهمان ناخوانده ندارد؛ پس باید همیشه مراقب خود باشید.

برای بازی کردن Hello Neighbor باید بتوانید از هوش خود به‌خوبی استفاده کنید و مطمئن شوید به این راحتی‌ها نمی‌ترسید.

Genshin Impact

فردی درحال پرواز بالای جنگل
  • توسعه‌دهنده: Hoyoverse
  • ژانر: ماجراجویی، اکشن

مگر می‌شود فهرستی از بهترین بازی‌ های رایگان داشته باشیم و خبری از Genshin Impact نباشد؟ این شاهکار مملؤ از رویداد و ویژگی‌های جدید است که به‌طور مداوم در طول سال منتشر می‌شود؛ حتی گاهی‌اوقات زمانی برای تمام کردن آن‌ها وجود ندارد!

اگر تاکنون Genshin Impact را بازی نکردید، همین حالا آن را از طریق لینک زیر دانلود و نصب کنید.

Call of Duty Mobile

دو مرد با اسحله ایستاده اند
  • توسعه‌دهنده: Tencent
  • ژانر: شوتر

کمتر کسی نام Call of Duty Mobile را نشنیده زیرا این عنوان برای مدت زیادی جزو برترین‌های ژانر شوتر بوده است. بازی‌ای که ترکیبی عالی از آدرنالین، سرگرمی، استراتژی و اکشن را ارائه می‌دهد.

در Call of Duty Mobile می‌توانید با دوستان خود بازی کنید یا با افراد تصادفی هم‌گروه شوید و دشمنان را از پا در بیاورید. در طول بازی نیز می‌توانید از آیتم‌های مختلفی استفاده کنید که هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند.

می‌توان به جرئت گفت Call of Duty Mobile یکی از بهترین بازی‌ های شوتر رایگان است که همین حالا می‌توانید آن را برای آیپد خود دانلود کنید.

League of Legends: Wild Rift

گروهی درحال مبارزه در فضایی سبز
  • توسعه‌دهنده: Tencent
  • ژانر: موبا (MOBA)

League of Legends: Wild Rift درست مانند نسخه اصلی خود یعنی League of Legends، که اولین بار در سال‌های گذشته روی رایانه‌های شخصی عرضه شد، در ژانر موبا (ترکیبی از اکشن، استراتژی و RPG) ساخته شده است.

نسخه گوشی League of Legends دارای گیم‌پلی سریع‌تری است اما به همان اندازه به تفکر استراتژیک نیاز دارد. می‌توانید با چهار بازیکن دیگر هم‌گروه شوید و با همکاری یکدیگر پایگاه تیم مقابل را از بین ببرید.

در نگاه اول همه چیز کاملاً ساده به نظر می‌رسد، اما در واقعیت، برای موفقیت باید با موانع زیادی روبرو شوید؛ بازیکنان دیگر تمام تلاششان را برای کشتن و مانع پیشرفت شما شدن انجام می‌دهند.

Wild Rift بازی رایگان شگفت‌انگیزی برای آیپد است که می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول کند، زیرا هیچ دو مرحله‌ای شبیه به هم نیستند.

Mario Kart Tour

شخصیت ماریو در حال رانندگی
  • توسعه‌دهنده: Nintendo
  • ژانر: مسابقه‌ای

اگر عاشق هیجان مسابقه هستید، Mario Kart Tour بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. با شخصیت‌های دوست‌داشتنی مانند ماریو، لوئیجی، پرنسس پیچ و بسیاری دیگر، می‌توانید دوستان خود را به چالش بکشید.

آیتم‌های مختلفی نیز برای سفارشی‌سازی کاراکترها وجود دارد که اکثرشان رایگان هستند. پس همین حالا آن را دانلود کنید و از مسابقه دادن با دیگران لذت ببرید.

Wordscapes

صفحه ای مملو از حروف و کلمات انگلیسی
  • توسعه‌دهنده: PeopleFun
  • ژانر: فکری

بسیاری به دنبال بازی‌های ساده‌ای هستند که هیجان زیادی نداشته باشد و بتوانند با آن‌‎ها اوقات فراغت خود را پر کنند. Wordscapes یکی از این بازی‌های اعتیادآور است که می‌توانید به راحتی روی آیپد خود نصب کنید.

صدها سطح وجود دارد و کلمات بسیاری هستند که منتظرند توسط شما کشف شوند. می‌توان ادعا کرد، Wordscapes یکی از بهترین بازی های فکری موجود برای آیپد است.

FIFA Mobile

زمین فوتبالی که روی آن کارت چهره بازیگران دیده می شود
  • توسعه‌دهنده: EA Sports
  • ژانر: ورزشی

از آنجا که طرفداران فوتبال را فراموش نکرده‌ایم، در فهرست FIFA Mobile را نیز اضافه می‌کنیم. در این بازی باید تلاش کنید در جام جهانی پیروز شوید.

در کل مسابقات با هر یک از ۳۲ تیم ملی که واجد شرایط شده‌اند بازی کنید، یا به‌عنوان مربی یکی از ۱۵ تیم ملی که هنوز واجد شرایط نشده‌اند، تاریخ را تغییر دهید. با تمرین دادن بازیکنان مورد نظرتان و بهبود وضعیتشان، شانس بیشتری خواهید داشت.

Rise of Kingdoms: Lost Crusade

گروهی از افراد در حال زندگی در روستا
  • توسعه‌دهنده: Lilith Games
  • ژانر: استراتژی

کسانی که به ژانر استراتژی علاقه‌مند هستید حتماً نام Rise of Kingdoms را شنیده‌اند؛ بازی‌ای در آن باید تمدنی را انتخاب و شروع به گسترش پادشاهی خود کنید. در این مسیر نیز وظایفی دارید که از مبارزه با دشمنان تا جمع‌آوری منابع را شامل می‌شود.

Rise of Kingdoms: Lost Crusade یکی از بهترین بازی‌های رایگان در این ژانر برای آیپد است که در آن می‌توانید مهارت‌های ذهنی خود را به چالش بکشید.

Dislyte

طراحی از مردی با سر گرگ با کت و شلوار
  • توسعه‌دهنده: Lilith Games
  • ژانر: RPG

یکی از متفاوت‌ترین موارد در فهرست امروز، Dislyte است که می‌تواند شما را در دنیایی مملو از داستان‌های مختلف غرق کند. تیم خود را از ابرقهرمان‌هایی تشکیل دهید که قدرت‌هایشان را از خدایان اساطیری به دست آورده‌اند. در مقابل شما نیز هیولاهایی حضور دارند که در جهنم برای ویرانی تلاش می‌کنند و شما باید با آن‌ها بجنگید.

Dislyte عنوانی بسیار آینده‌نگرانه با کانسپتی منحصر‌به‌فرد است که همه علاقه‌مندان به این ژانر را راضی می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم در اسرع وقت آن را روی آیپد خود نصب کنید.

Dead by Daylight Mobile

چهار فرد با اسلحه
  • توسعه‌دهنده: Behaviour Interactive
  • ژانر: اکشن، چند نفره

Dead by Daylight Mobile همه عناصر مهم در بازی‌های ترسناک را به‌طرز استادانه‌ای ترکیب کرده است؛ در نتیجه می‌توان آن را یکی از بهترین عناوین موجود در این ژانر دانست. دو دسته قاتل و بازماندگان وجود دارد. اگر قاتل هستید نباید بگذارید کسی فرار کنند و اگر در دسته دوم قرار دارید، کشته نشوید!

تعداد زیادی شخصیت وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها هرکدام را که دوست داشتید، انتخاب کنید. Dead by Daylight Mobile تمام عناصر لازم برای خلق یک بازی ترسناک را درون خود گنجانده است.

Tomb of the Mask

اسکرین شات بازی Tomb of the Mask
  • توسعه‌دهنده: Happymagenta
  • ژانر: آرکید

توسعه‌دهندگان Tomb of the Mask با الهام از بازی پک-من، موفق به ساخت عنوانی شده‌اند که می‌تواند با گیم‌ پلی پویای خود مدت‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

می‌توانید همین حالا این بازی پر از هیجان را برای آیپد خود دانلود و نصب کنید. اگر به ژانر آرکید علاقه‎‌مند باشید، به احتمال زیاد لذت خواهید برد.

Crossy Road

جاده ای کنار رود با طراحی پیکسلی
  • توسعه‌دهنده: Hipster Whale
  • ژانر: آرکید

یکی دیگر از بازی‌های ساده و در عین حال اعتیادآور فهرست ما Crossy Road است که در آن باید مرغی را از این سمت جاده به آن طرف راهنمایی کنید؛ فقط مراقب باشید زیرا موانع متعددی سر راه شما هستند!

در Crossy Road باید امن‌ترین مسیر را برای عبور از جاده انتخاب کنید تا به بالاترین امتیاز برسید. درضمن، کاراکترهای زیادی نیز وجود دارند که می‌توانید در طول بازی آن‌ها را آنلاک کنید.

در این مقاله چند بازی رایگان جذاب در ژانرهای مختلف معرفی کردیم تا تمام افراد با سلیقه‌های متفاوت بتوانند عنوان محبوب خود را از فهرست انتخاب کنند. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

اگر بازی رایگان دیگری برای آیپد وجود دارد که در فهرست ما نیست، لطفا نام آن را در بخش نظرات با دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات