بهترین بازی های اندروید؛ معرفی ۳۰ بازی + لینک دانلود

پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
مطالعه 18 دقیقه
تجربه بازی با ناتینگ فون ۲
در این مقاله بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های رایگان و پولی اندروید را در ژانرهای مختلف معرفی می‌کنیم. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

چه چیزی بهتر از یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز می‌تواند برای لحظاتی ما را از دنیای پراسترس امروزی دور کند؟ درست مثل کتاب‌خواندن یا فیلم‌دیدن، بازی نیز از سرگرمی‌های در دسترسی است که ما را به ماجراجویی در دنیایی تخیلی یا فانتزی دعوت می‌کند؛ بااین‌تفاوت که این‌بار خودمان قهرمان داستان هستیم و داستان را براساس تصمیم‌ها و انتخاب‌های خود شکل می‌دهیم.

در این مقاله، قصد داریم فهرستی از بهترین بازی های اندروید را در ژانرهای مختلف معرفی کنیم. اگر شما هم به ماجراجویی در دنیای بازی‌ها علاقه دارید، همراه زومیت باشید.

Into the Dead 2

بازی Into the Dead 2

امتیاز: ۴٫۷

قیمت: رایگان

در بازی Into the Dead 2 باید برای زنده‌ماندن تا جایی که می‌توانید تلاش کنید و زامبی‌ها را از سر راه بردارید. این بازی شامل گرافیک بسیار مناسب، سگ‌های همراه، انواع سلاح‌ها برای جمع‌آوری و ارتقاء، رویدادها و پاداش‌های روزانه است.

بازی Into the Dead برای علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن با محوریت آخرالزمانی طراحی شده است و درمقایسه‌با نسخه‌ی اول، بهبودهایی به‌همراه دارد.

The Past Within

بازی The Past Within

امتیاز: ۴٫۸

قیمت: ۲٫۹۹ دلار

The Past Within که یکی از بهترین بازی های دونفره به شمار می‌آید، ماجراجوییِ دونفره‌ای را به تصویر می‌کشد که یکی از شخصیت‌ها در گذشته و دیگری در آینده حضور دارد و با اشتراک‌گذاری دیدگاه‌ها و ایده‌هایشان باید اسرار اطراف آلبرت وندربوم را کشف کنند.

برای شروع بازی، هرکدام از بازیکن‌ها باید نسخه‌ای از بازی را روی گوشی داشته باشند و محدودیتی در زمینه‌ی سیستم‌عامل بازیکن مقابل وجود نخواهد داشت. بااینکه بازی تنها در دو فصل انجام می‌شود، می‌توانید با استفاده از قابلیت پخش مجدد برای تنظیم دوباره‌ی پازل‌ها با راه حل‌های جدید بازی را از سر بگیرید.

Hitman: Blood Money

بازی Hitman

امتیاز: ۴٫۵

قیمت: ۱۴٫۹۹ دلار

اگرچه انتشار بازی Hitman: Blood Money به سال ۲۰۰۶ برمی‌گردد، هنوزهم به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌ های اندروید شناخته می‌شود. در این بازی باید در نقش قاتلی آموزش‌دیده، ماموریتی جسورانه را آغاز کنید.

برای موفق‌شدن در بازی Hitman: Blood Money باید تاحد امکان ماموریت‌ها را به‌صورت مخفیانه پیش ببرید. در پایان هر مرحله نیز می‌توانید با پاداش‌های دریافت‌شده، برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنید.

Streets of Rage 4

بازی Streets of Rage 4

امتیاز: ۴٫۸

قیمت: ۸٫۹۹ دلار

Streets of Rage 4 تقریباً ۲۵ سال پس از انتشار سومین بازی از مجموعه‌ خیابان‌های خشم منتشر شده و بازیکن را با مرحله‌ها و شخصیت‌های مختلف به چالش می‌کشد. این بازی خاطره‌انگیز که از سگا به دنیای بازی‌های اندروید راه پیدا کرده است، بیشتر با نام شورش در شهر شناخته می‌شود.

بازی همان داستان سری‌های قبل را دنبال می‌کند؛ گروهی از دشمنان کنترل شهر را در دست گرفته‌اند و شما باید با همراهی دوستانتان و سلاح‌هایی مثل بطری و چاقو نظم را در شهر حاکم کنید.

Hay Day

بازی Hay Day

امتیاز: ۴٫۴

قیمت: رایگان

اگر تم اکشن و شلوغ را نمی‌پسندید و بازی‌هایی بدون کشت‌وکشتار و مبارزه را ترجیح می‌دهید، Hay Day یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید تجربه کنید.

در بازی Hay Day، با کشاورزی و پرورش حیوانات و ماهیگیری روزگار می‌گذرانید و با منابع و محصولاتی که به‌مرور به‌دست می‌آوردید، به تجارت می‌پردازید. با جمع‌آوری سکه‌های بیشتر، می‌توانید قفل مراحل را باز کنید و تجارتتان را بیش‌ازپیش گسترش دهید.

Bridge Constructor Portal

بازی Bridge Constructor Portal

امتیاز: ۴٫۷

قیمت: ۱٫۹۹ دلار

بازی‌های مختلفی با مضمون پل‌سازی وجود دارند که همگی هدف یکسانی را دنبال می‌کنند: ساخت پلی برای رساندن وسیله‌ی نقلیه از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر؛ اما این‌بار بازی کلاسیک Bridge Constructor با Portal ادغام شده‌ است تا تجربه‌ی متفاوت‌تری را برایتان رقم بزنند.

شاید در نگاه اول آسان به‌نظر برسد؛ اما وقتی بازی را شروع کنید، متوجه خواهید شد که موانع زیادی را باید از سر راه بردارید تا درنهایت Bendieها را با خیال راحت از خط پایان عبور دهید.

Arena of Valor

بازی Arena of Valor

امتیار: ۴٫۱

قیمت: رایگان

Arena of Valor بازی آنلاین چندنفره‌ای است که شباهت زیادی به بازی League of Legends دارد و با جلوه‌های بصری خیره‌کننده می‌تواند شما را ساعت‌ها درگیر کند.

بازی دارای دو تیم است که هرکدام متشکل از پنج بازیکن هستند و در میدان نبرد با هم مبارزه می‌کنند. هریک از تیم‌ها پایگاه مخصوص به خود را دارند و هدف اصلی آن‌ها نابودکردن هسته‌ی دشمن است.

Among Us

بازی Among Us

امتیاز: ۳٫۸

قیمت: رایگان

درحالی‌که با دوستان فضانوردتان درحال کار روی سفینه‌ی فضایی هستید، خرابکاران در تلاش‌اند تا همه‌ی شما را بی‌ سروصدا بکشند. در این بازی فریبنده که تاحدودی به مافیا شباهت دارد، نباید به هیچ‌کس و هیچ‌چیز اعتماد کنید.

Among Us را می‌توان به‌صورت آنلاین یا از طریق وای‌فای محلی با ۴ تا ۱۵ بازیکن شروع کرد. اگر به دوستانتان دسترسی ندارید، می‌توانید با غریبه‌های تصادفی بازی کنید. درهرصورت، لذت تجربه‌ی این بازی جذاب را از دست ندهید.

Genshin Impact

بازی Genshin Impact

امتیاز: ۴٫۲

قیمت: رایگان

Genshin Impact محیطی شبیه به Zelda دارد و شما را به دنیای فانتزی تیوات وارد می‌کند؛ قلمروی اسرارآمیزی که توسط خدایان باستانی اداره می‌شود. در این بازی باید برای یافتن خواهروبرادر گمشده‌تان، اسرار دنیای تیوات را کشف کنید.

بازی Genshin Impact رایگان است؛ اما در طول بازی، بازیکن را ترغیب می‌کند که با پرداخت درون‌برنامه‌ای، قفل شخصیت‌های جدید را باز کند.

Slice & Dice

بازی Slice & Dice

امتیاز: ۴٫۸

قیمت:‌ رایگان

در Slice & Dice گروهی متشکل از پنج کهن الگوی سنتی را کنترل می‌کنید که با مجموعه‌ای از دشمنان روبرو هستند. در هر دور، شما و تیم مقابل، تاس‌هایتان را می‌اندازید تا در مورد هر اقدامی در نبرد تصمیم بگیرید.

پس از هر نبرد موفق، قهرمانان بازمانده به‌طور کامل بهبود می‌یابند، هر قهرمان شکست‌خورده به زندگی بازمی‌گردد و پاداش‌های متناوب دریافت خواهید کرد. برخلاف ماهیت غیر قابل پیش‌بینی تاس‌انداختن، با تمرکز و داشتن استراتژی، می‌توانید شانس موفقیتتان را به حداکثر برسانید.

Shadow Fight 3

بازی Shadow Fight 3

امتیاز: ۴٫۶

قیمت: رایگان

Shadow Fight 3 سومین قسمت از سری بازی‌های Shadow Fight است که در آن همه‌ی شخصیت‌ها و پس‌زمینه‌ها به‌صورت سه‌بعدی نمایش داده می‌شوند. انیمیشن‌های تاثیرگذار به‌خصوص حرکت‌های آهسته در حین مبارزه، یکی از بهترین ویژگی‌های این بازی است.

داستان بازی چندین‌سال پس از وقایع Shadow Fight 2 اتفاق می‌افتد و قهرمان با یادگیری سه سبک مبارزه، باید انرژی سایه را نابود کند. برای مبارزه‌ای دیوانه‌وار آماده‌اید؟ از میان سه جنگجوی نینجا، شوالیه‌ی شریف و سامورایی یکی را انتخاب کنید و دست به‌کار شوید.

Sonic Dash 2: Sonic Boom

شخصیت‌های بازی Sonic Dash 2

امتیاز: ۴٫۴

قیمت: رایگان

کمتر کسی است که سونیک دونده، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سگا را به‌خاطر نیاورد. در سری دوم این بازی با نام Sonic Dash 2، می‌توانید شخصیت‌ها را تغییر دهید و هدف مثل همیشه کسب بالاترین امتیاز است.

Sonic Boom را هم کودکان و هم بزرگسالان می‌توانند بازی کنند. علاوه‌بر دویدن تک‌نفره، می‌توانید تیم سه‌نفره‌ای تشکیل دهید و با قدرت‌های جدید، از موانع گذر کنید.

Call of Duty: Mobile

یکی از شخصیت‌های بازی Call of Duty

امتیاز: ۴٫۳

قیمت: رایگان

اغراق نیست اگر از Call of Duty به‌عنوان محبوب‌ترین بازی تیراندازی جهان یاد کنیم؛ زیرا دارای کیفیت کنسول بازی با کنترل‌های قابل تنظیم و بصری، امکان چت صوتی و متنی با دوستان و گرافیک و صدای سه‌بعدی هیجان‌انگیز است.

بااینکه، بازی خریدهای درون برنامه‌ای دارد، به‌نظر می‌رسد که فقط برای لوازم آرایشی هستند. گیم‌پلی بازی نیز واقعاً امتحان خود را پس داده است؛ بنابراین، جای تعجبی ندارد اگر Call of Duty همیشه در فهرست بهترین بازی های تفنگی اندروید قرار می‌گیرد.

Stardew Valley

بازی Stardew Valley

امتیاز: ۴٫۴

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

با Stardew Valley مزرعه‌ی رویاهایتان را بسازید و در دنیای کشاورزی و پرورش محصولات و حیوانات غوطه‌ور شوید.

صدها گزینه‌ برای سفارشی‌کردن مزارع و خانه در اختیار خواهید داشت. می‌توانید با شرکت در جشنواره‌های فصلی به جامعه بپیوندید، به گشت‌وگذار بروید و غارهای اسرارآمیز و هیولاهای خطرناک را کشف کنید یا بعدازظهر آرامی را در کنار رودخانه سپری کنید.

Fortnite

بازی Fortnite

شاید تصور کنید که کنسول و رایانه‌ی شخصی خانه‌های طبیعی فورتنایت هستند؛ اما جالب است بدانید که میلیون‌ها نفر آن را در گوشی هوشمند بازی می‌کنند. با هربار واردشدن به بازی، فوراً با ۹۹ بازیکن دیگر مواجه می‌شوید که همگی قصد کشتنتان را دارند.

برای بازی Fortnite دستگاهتان باید سخت‌افزار قوی داشته باشد؛ اما ازآنجاکه امکان دانلود رایگان وجود دارد، می‌توانید شانستان را امتحان کنید و ببینید گوشی هوشمندتان از پس اجرای بازی برمی‌آید یا خیر. ازطرفی کنترل‌ها به‌اندازه‌ی ماوس یا دسته‌ی بازی قوی نیستند و ممکن است کمی طول بکشد تا به آن‌ها عادت کنید.

Asphalt 9: Legends

بازی Asphalt 9

امتیاز:‌ ۴٫۵

قیمت:‌ رایگان

اگر به‌دنبال یک بازی ماشینی مسابقه‌ای هستید، Asphalt 9: Legends یکی از جدیدترین بازی‌های سری آسفالت گزینه‌ی مناسبی است. در این بازی که به‌عنوان یکی از بهترین بازی های ماشینی شناخته می‌شود، می‌توانید فرمان اتومبیل‌های واقعی مثل فراری، پورشه و لامبورگینی را به دست بگیرید و خود را به‌چالش بکشید.

Asphalt 9: Legends به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و با بیش از ۶۰ فصل و ۸۰۰ رویداد، حالت چندنفره آنلاین و جلوه‌های صوتی واقعی ارزش امتحان‌کردن را دارد.

Nintendo Game

بازی Nintendo Game

امتیاز: ۴٫۴

قیمت: رایگان

بازی‌های Nintendo در ژانرهای مختلفی همچون RPG، دونده و پازل عرضه شده‌اند و همگی از گیم‌پلی روان و گرافیک رنگارنگی بهره می‌برند. اگر به پازل علاقه دارید، توصیه می‌کنیم بازی Dr. Mario World را دانلود کنید.

برای طرفداران RPG نیز بازی Fire Emblem Heroes گزینه‌ی بسیار مناسبی است. ما در اینجا لینک دانلود این مجموعه بازی را قرار می‌دهیم تا براساس سلیقه‌تان از میان آن‌ها انتخاب کنید.

Sky: Children of the Light

بازی Sky: Children of the Light

امتیاز: ۴٫۷

قیمت: رایگان

در Sky: Children of the Light نه قرار است با هیولایی عظیم‌الجثه مبارزه کنید و نه برای نجات دنیا، زامبی‌ها را از میان بردارید؛‌ فقط باید با بازیکنان دیگر برای کشف اسرار آسمان همراه و متحد شوید، به ارواح ستاره‌ای کمک کنید تا راهشان را پیدا کنند و برای همه‌ی این‌ها، فقط به انسانیت و مهربانی نیاز دارید.

بازی مذکور برپایه‌ی برقراری ارتباط با دیگران بنا شده که اکثراً بزرگسال هستند؛ بنابراین، توصیه این است که اگر بازی را برای فرزندتان می‌خواهید، فعالیت او را تاحد امکان زیر نظر داشته باشید.

PUBG

بازی PUBG MOBILE

امتیاز: ۴٫۳

قیمت: رایگان

PUBG نیز با رابط‌کاربری بصری و کنترل‌های عالی، مانند Call of Duty در نسخه‌ی اندروید بسیارخوب ظاهر شد و یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی به‌حساب می‌آید.

در PUBG شما نقش سربازی را دارید که همراه ۹۹ بازیکن دیگر با چتر نجات به جزیره‌ای می‌رود. پس از فرود، باید به دنبال سلاح، مهمات، زره و سایر تجهیزات ضروری باشید و خود را برای نبردهای چندنفره آماده کنید. نسخه موبایل این بازی تقریباً تمام ویژگی‌های همتای رایانه شخصی‌اش به‌جز چندمورد را دارد.

FIFA Mobile

بازی FIFA Mobile

امتیاز: ۴٫۴

قیمت: رایگان

بازی FIFA Mobile تجربه‌ای هیجان‌انگیز از مدیریت تیم فوتبال و شرکت در مسابقات با گرافیک بالا و کنترل‌های لمسی است که به شما امکان می‌دهد به عنوان یک سرمربی واقعی تیمتان را به قهرمانی برسانید.

در بازی فیفا می‌توانید تیمتان را با ستارگان فوتبال از جمله وینی جونیور، ارلینگ هالند، جود بلینگهام، ویرجیل ون دایک، سون هیونگ مین و دیوگو جوتا تشکیل دهید یا بازیکنان جدید را پرورش دهید. بازیکنان می‌توانند در چالش‌های روزانه، لیگ‌ها و مسابقات چندنفره‌ی آنلاین شرکت کنند و در رده‌بندی جهانی به رقابت بپردازند.

Monument Valley 2

بازی Monument Valley 2

امتیاز: ۴٫۷

قیمت: رایگان

وقتی صحبت از بازی‌های پازل به میان می‌آید، نمی‌توان Monument Valley 2 را نادیده گرفت. این بازی با الهام از Escher بازیکن را مجبور می‌کند، برای حل مشکلات خارج از چارچوب فکر کند و دیدگاه خود را برای رسیدن به اهدافش تغییر دهد.

بازی Monument Valley 2 دومین سری از بازی Monument Valley است و ماجراجویی کاملاً جدیدی را در دنیایی زیبا و هنری ارائه می‌دهد.

Diablo Immortal

بازی Diablo Immortal

امتیاز: ۴٫۱

قیمت: رایگان

Diablo Immortal، بازی نقش‌آفرینی آنلاین و چندنفره‌ای است که در آن فرشتگان و شیاطین جنگی بی‌پایان را برای تسلط بر قلمرو فانی به راه می‌اندازند.

گروهتان را انتخاب کنید، اوباش را با مهارت‌های خاص بکشید و به جمع‌آوری غارت بپردازید. اگر تجربه‌ی انجام این بازی را در کامپیوتر یا کنسول داشته باشید، از نسخه‌ی موبایل آن نیز به‌اندازه‌ی کافی لذت خواهید برد.

Mortal Kombat

بازی Mortal Kombat

امتیاز: ۴٫۲

قیمت: رایگان

Mortal Kombat نیز از آن دسته بازی‌هایی است که هرگز برای علاقه‌مندان به ژانر اکشن و مبارزه‌ای تکراری نمی‌شود. می‌توانید از میان بیش از ۱۳۰ شخصیت انتخاب کنید و خود را در بزرگ‌ترین مسابقه‌های روی زمین به چالش بکشید.

Hearthstone

بازی Hearthstone

امتیاز: ۴٫۱

قیمت:‌ رایگان

در بازی Hearthstone، به‌صورت آنلاین با سایر بازیکنان به‌مبارزه می‌پردازید. هرکدام از بازیکنان، با استفاده از مجموعه کارت‌های شخصی در تلاش‌اند تا نقشه‌های رقیب را کنترل و از توانایی‌ها و کارت‌های منحصر به فردشان برای پیروزشدن استفاده کنند. اگر به بازی‌های کارتی علاقه دارید، تجربه‌ی بازی Hearthstone را از دست ندهید.

Wreckfest

بازی Wreckfest

امتیاز: ۳٫۷

قیمت: ۹٫۹۹ دلار

در بازی Wreckfest به ظرافت و مهارت خاصی نیاز دارید تا بتوانید شتاب خود را حفظ کنید و از برخورد با موانع یا ماشین‌های دیگر، جان سالم به‌در ببرید.

می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه از ماشین‌های سنگین آمریکایی گرفته تا هاچ‌بک‌های ژاپنی انتخاب کنید و ظاهر آن‌ها را به‌گونه‌ای تغییر دهید تا از شما در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت کنند.

Dead Cells

بازی Dead Cells

امتیاز:‌۴٫۷

قیمت: ۸٫۹۹

Dead Cells یکی از بازی‌های اکشنی است که درابتدا برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر در دسترس قرار گرفت و حالا کاربران می‌توانند در گوشی هوشمند نیز به جنگ با مینیون‌های بی‌رحم بروند.

بازیکن نقش موجودی به اسم Prisoner را بر عهده می‌گیرد و باید برای فرار از جزیره‌ای بیمارگونه با ترکیب‌های مختلفی از سلاح‌ها و مهارت‌ها مبارزه کند.

Vampire Survivors

بازی Vampire Survivors

امتیاز: ۴٫۳

قیمت:‌ رایگان

Vampire Survivors یکی از بازی‌های موفق در سال ۲۰۲۲ بود و حالا به‌صورت کاملاً رایگان برای اندرویدی‌ها در دسترس است. در بازی مذکور، شخصیت کوچکی را روی نقشه حرکت می‌دهید که به‌طور خودکار به دشمنان حمله می‌کند. با برداشتن آیتم‌هایی که دشمنان شکست‌خورده رها می‌کنند، باید تا می‌توانید خود را قوی کنید.

قبل از شروع اجرای جدید، این نکته را در نظر داشته باشید که تکمیل برخی از سطوح ممکن است تا ۳۰ دقیقه طول بکشد و بسته شدن بازی گاهاً باعث می‌شود پیشرفت‌هایتان را از دست بدهید.

GRID™ Autosport Custom Edition

بازی GRID™ Autosport Custom Edition

امتیاز:‌ ۴٫۰

قیمت:‌ رایگان

GRID Autosport که در سال ۲۰۱۵ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل آخر منتشر شد و خیلی‌زود خودش را به‌عنوان یکی از بهترین‌ بازی‌های مسابقه‌ای در دل کاربران جا کرد، حالا با همان کیفیت و به‌صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است.

GRID Autosport بازی ماشینی و مسابقه‌ای واقع‌گرایانه‌ای است که حتی با تجربه‌ترین بازیکن‌ها را هم به چالش می‌کشد.

Eternium

بازی Eternium

امتیاز:‌ ۴٫۸

قیمت: رایگان

در بازی Eternium که یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به‌حساب می‌آید، تنها هدفی که دارید از بین‌بردن Radagam و خنثی‌کردن نقشه‌های او است.

در بازی Eternium هیچ ضرورتی برای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای وجود ندارد و جواهرات و ارز اصلی بازی را می‌توان از دشمنان و ماموریت‌ها جمع‌آوری کرد.

Clash of Clans

بازی Clash of Clans

امتیاز: ۴٫۴

قیمت: رایگان

انتشار بازی کش اف کلنز به سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد. در آن زمان هرکه را می‌دیدید، گوشی به دست درحال آماده‌سازی قبیله‌اش برای جنگ‌های حماسی بود. بازی در دنیایی با مضمون فانتزی انجام می‌شود که بازیکن در نقش رئیس دهکده، وظیفه دارد دهکده‌اش را رونق دهد و برای این کار، به منابعی نیاز دارد که از حمله به دهکده‌های دیگر به دست می‌آورد.

در سال‌های بعد، چهار بازی اسپین‌ آف در همان جهان کلش آف کلنز ساخته و منتشر شد و کلش رویال یکی از همین بازی های استراتژیک اندروید است. هردو بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید.

بهترین بازی این فهرست از نظرتان کدام است؟ آیا بازی هیجان‌انگیز دیگری را می‌شناسید که از قلم افتاده باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات