بهترین بازی های شوتر اندروید ؛ معرفی ۲۰ بازی ناب

پنج‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
مطالعه 8 دقیقه
تصاویری از بازی های شوتر که جلوی آن های وکتور تفنگ و  سیبل قرار دارد
بازی‌های شوتر بسیاری برای دستگاه‌های اندرویدی توسعه یافته که می‌توانید همین حالا آن‌ها را دانلود کرده و از بازی کردن لذت ببرید.
تبلیغات

در دنیای گیم می‌توانید هرکسی که دوست دارید باشید؛ از انسان اولیه‌‎ای که به دنبال آتش است تا دزدی حرفه‌ای که قصد دارد جیب کسی را خالی کند. فرقی نمی‌کند طرفدار عناوین معمایی باشید یا بهترین بازی‌های فوتبالی آنلاین، همیشه گزینه‌ای برای شما وجود دارد.

در این میان، بازی‌های شوتر طرفداران بسیاری دارند زیرا می‌توانند در عین هیجان و بالا بردن ضربان قلب شما،‌دقت و مهارتتان را نیز محک بزنند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از بهترین بازی‌های شوتر اندروید که همین حالا می‌توانید آن‌ها را از گوگل پلی دانلود کرده و بازی کنید را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه زومیت باشید.

۱. Call of Duty Mobile

سربازی با اسلحه در جلوی تصویر که پشت آن خرابه ای دیده می شود
  • امتیاز: ۴.۳
  • هزینه: رایگان/ خرید درون برنامه‌ای

یکی از بهترین گیم‌های موبایلی شوتر قطعا Call of Duty Mobile است که اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده و افراد زیادی آن را بازی می‌کنند.

اکنون که چند سال از انتشار آن می‌گذرد، هنوز هم می‌توان آن را یکی از سرگرم‌کننده‌ترین عناوین معرفی شده دانست. این در حالی است که عموما بازی‌های شوتر به مرور زمان به دلیل بهتر شدن سخت‌افزارها و افزایش سطح توقع گیمرها قدیمی می‌شوند.

Call of Duty Mobile هرگز با چنین مشکلاتی روبه‌رو نشد. این بازی زمانی که منتشر شد نیز جلوتر از عصر خود بود و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. از زامبی تا بتل رویال، همگی جزوی از حالت‌های مختلف این بازی هستند.

۲. Standoff 2

دستی که چاقویی را گرفته و در دشتی حضور دارد
  • امتیاز: ۴.۳
  • هزینه: رایگان/ خرید درون برنامه‌ای

مگر می‌شود فهرستی از بهترین بازی‌های شوتر داشته باشید و در آن نام Standoff 2 دیده نشود. یکی از جذابیت‌های بازی مذکور این است که می‌توانید در آن به تنها یا به صورت مالتی پلیر بازی کنید.

البته باید به این نکته توجه کرد که سرعت گیم‌پلی Standoff 2 بسیار کندتر از شوتر اول شخص استاندارد سبک آرکید است و در حین عبور از نقشه‌های کوچک برای از بین بردن حریفان خود به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد. درنتیجه شاید هرکسی نتواند با آن ارتباط برقرار کند.

۳. PUBG Mobile

فردی سوار بر دایناسور در حال دوویدن است
  • امتیاز: ۴.۱
  • هزینه: رایگان/ خرید درون برنامه‌ای

یکی دیگر از بازی‌هایی که می‌توان در آن با تفنگ‌های مختلف دشمنان را یکی پس از دیگری نابودی کرد، PUBG Mobile است. درضمن، نسخه‌ی دیگری از آن منتشر شده که PUBG: New State نام دارد. هر دوی آن‌ها سرگرم‌کننده هستند و می‌توانید تجربه خاطره‌انگیزی هنگام بازی کردن با آن‌ها داشته باشید. New State بسیار جدیدتر از PUBG Mobile است و می‌تواند جانشین خوبی برای آن باشد.

در این بازی افرادی که سر راهتان قرار می‌گیرند را با سلاح‌های مختلف از پای درآوردید تا در نهایت شما تنها بازیکنی باشید که در زمین زنده باقی مانده است.

۴. Dead Effect 2

فردی اسلحه به دست در مقابل موجودات ترسناک انسان نما
  • امتیاز: ۴.۱
  • هزینه: رایگان/ خرید درون برنامه‌ای

یکی از بهترین بازی‌های اول شخص شوتر که در آن باید زامبی‌ها را تارومار کنید، Dead Effect 2 است. عنوان مذکور بسیار به بازی ترسناک علمی-تخیلی Dead Space شباهت دارد و با ایجاد فضاهای سرد و صحنه‌هایی مملو از خون، حس و حال فضایی آخرالزمانی را تداعی می‌کند.

خط داستانی Dead Effect 2 جذاب، سرگرم‌کننده و درعین حال ترسناک و خونین است. می‌توانید همین حالا آن را نصب کرده و از بازی کردن در محیطی پر از زامبی‌های گرسنه لذت ببرید.

۵. Combat Master Mobile

سربازی با لباس کامل و اسلحه
  • امتیاز: ۴.۰
  • هزینه: خرید درون برنامه‌ای

Combat Master Mobile تمام المان‌های موفقیت‌آمیز را برای تبدیل شدن به یکی از بهترین‌ بازی‌های شوتر اول شخص فوق‌العاده را دارد و حتی می‌توان آن را گزینه جایگزین درخوری برای Call of Duty Mobile دانست.

بازی Combat Master Mobile حالت‌های چندنفره مختلفی مانند بتل رویال و بازی سریع را با چند حالت جدید در طول به‌روزرسانی‌های فصلی مانند Bomb Plant و Arms Race ارائه می‌کند. نمی‌توان از شباهت آن به Call of Duty Mobile چشم‌پوشی کرد؛ البته نقشه بازی بسیار کوچک‌تر است.

اگر به دنبال بازی شوتر هیجان‌انگیزی هستید که در آن برای کشتن دشمنان لحظه‌ای درنگ نکنید، Combat Master Mobile یکی از بهترین گزینه‌ها است که می‌توانید همین حالا آن را دانلود کنید.

۶. Critical Ops

افرادی با اسلحه در مسیری که پر از برف است
  • امتیاز: ۴.۲
  • هزینه: خرید درون برنامه‌‌ای

یکی دیگر از بازی‌های فوق‌العاده‌ی شوتر که برای گوشی هوشمند توسعه یافته Critical Ops است که تاکنون بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده و امتیاز بالایی دارد. در کنار آپدیت‌های فصلی، این بازی دارای اسکین‌های اسلحه‌ زیادی و کاستوم‌های جذاب است که می‌توانید آن‌ها را به دست آورده و استفاده کنید.

حتی توسعه‌دهندگان این بازی در رسانه‌های اجتماعی خود فعال هستند و درباره‌ی به‌روزرسانی‌های جدید Critical Ops توضیح می‌دهند.

۷. Modern Combat 5: mobile FPS

سه سرباز با لباس نظامی و اسلحه
  • امتیاز: ۴.۳
  • هزینه: رایگان/ خرید درون برنامه‌‌ای

Modern Combat 5 به شما اجازه می‌دهد که بین ۱۰ کلاس مختلف از جمله سبک تک‌تیرانداز، حمله و غارتگر انتخاب کنید. حتی حالت بتل رویال نیز وجود دارد که باید در آن یکی پس از دیگری حریفان را تارومار کنید. درضمن، این بازی از چت صوتی داخلی نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند هنگام بازی گروهی بسیار کارآمد باشد.

محبوبیت Modern Combat 5 به این معنی است که همیشه حریفی برای مبارزه وجود خواهد داشت. همچنین توسعه‌دهندگان آن همیشه به فکر به‌روزرسانی‌اش هستند. درنتیجه تجربه شما خسته‌کننده نخواهد شد.

۸. Into the Dead 2

دشتی بزرگ که در آن فردی با اسلحه و زامبی های مختلف دیده می شوند
  • امتیاز: ۴.۵
  • هزینه: رایگان/ خرید درون برنامه‌‌ای

به عنوان گزینه‌ی بعدی در فهرستمان سراغ Into the Dead 2 رفته‌ایم که داستانی آخرالزمانی دارد و در آن باید برای نجات خانواده‌ی خود هرکاری در توانتان است انجام دهید. این شما هستید که باید از تمام توان خود در تیراندازی استفاده کنید تا پیروز شوید.

فصل‌های مختلف داستانی، ایونت‌های روزانه و ماهانه، همراهان وفادار که کنارتان مبارزه می‌کنند و پایان‌های متفاوت از ویژگی‌های کلیدی Into the Dead 2 هستند. حتی می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید دانست.

۹. FRAG Pro Shooter

فردی با اسلحه در حال نشانه گرفتن به موجودی انسان نما به رنگ قرمز
  • امتیاز: ۴.۳
  • هزینه: رایگان/ خرید درون برنامه‌‌ای

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های تفنگی که برای موفقیت‌ چالش‌های متعددی سرراهتان قرار می‌دهد FRAG Pro Shooter است. به عنوان عضوی از تیم با گروهی دیگر مبارزه می‌کنید تا در نهایت یکی از شما پیروز شود.

همچنین هرکدام از بازیکنان نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند که شما باید براساس آن‌ها گروه خود را کنار هم جمع کنید. خوشبختانه می‌توانید به صورت آفلاین هرکدام از بازیکنان و اسلحه‌ها را آزمایش کنید تا در طول نبرد استرس کمتری داشته باشید.

۱۰. Pixel Gun 3D

اسلحه های مختلف به صورت پیکسلی
  • امتیاز: ۴.۱
  • هزینه: رایگان/ خرید درون برنامه‌‌ای

از سال ۲۰۱۴ بازی جدیدی منتشر شد که همچنان درحال دریافت به‌روزرسانی است و می‌توانید همین حالا آن را دانلود کنید. Pixel Gun 3D نقشه‌های رنگارنگ، اسکین‌های قابل شخصی‌سازی و مادهای مختلف خلاقانه‌ای را ارائه می‌‌دهد.

فرقی نمی‌کند بخواهید در بتل رویال تک تک دشمنانتان را از پای در بیاورید یا تنها قصد داشته باشید با دوستان خود بازی کنید، در Pixel Gun 3D همه این موارد پشتیبانی می‌شوند.حتی مینی‌گیم‌های کوچکی نیز در Pixel Gun 3D وجود دارند که می‌توانند شما را سرگرم کنند.

در این مقاله سعی کردیم بهترین بازی‌های تفنگی موجود برای دستگاه‌های اندروید را معرفی کنیم. اگر می‌خواهید بیشتر در این حوزه اطلاعات داشته باشید، می‌توانید مقاله «معرفی ۱۰ بازی گران‌ قیمت سیستم عامل اندروید» را مطالعه کنید.

اگر بازی شوتر دیگری برای دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد که شما از آن لذت می‌برید، لطفا نامش را در بخش نظرات با دیگر اعضای زومیت به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین بازی تفنگی با گرافیک بالا کدام است؟

    یکی از بهترین بازی‌های شوتر با گرافیک بالا Into the Dead 2 است که اگر طرفدار دنیای آخرالزمانی هستید برایتان جذاب خواهد بود.

  • بهترین بازی های شوتر انلاین موبایل چه مواردی هستند؟

    از بهترین بازی‌های شوتر آنلاین می‌توان به Pubg، Call of Duty Mobile و Combat Master Mobile اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات