معرفی محصولات ویندوز ۸ ایسوس: Taichi با قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار، Vivo Tab Rt به همراه کیبورد ۵۹۹ دلار

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۹
مطالعه 3 دقیقه
ایسوس روی ویندوز ۸ حساب ویژه‌ای باز کرده و برای هفته‌ آینده نیز نقشه‌هایی در سر دارد. در این مقاله به جمع‌بندی ویژگی‌ها و قیمت مهم‌ترین محصولات مبتنی بر ویندوز ۸ ایسوس می‌پردازیم. برخی از این محصولات، هفته آینده در ویترین مغازه‌ها موجود خواهند بود! پس با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ایسوس با انواع مختلف محصولات لمسی خود برای رویداد مهم هفته آینده (معرفی نسخه نهایی ویندوز ۸) برنامه‌های خاصی دارد. این کمپانی تولیدکننده سخت‌افزار تایوانی در نمایشگاه کامپیوتکس امسال که در ماه ژوئن برگزار گردید، محصولات متنوع زیادی را معرفی نمود، پس جای تعجب هم ندارد که این برند وسیع‌ترین دامنه محصولات مبتنی بر سیستم عامل جدید مایکروسافت را داشته باشد. در ادامه می‌توانید مهم‌ترین اطلاعات مربوط به دستگاه‌های ویندوز ۸ ایسوس را مطالعه کنید:

  • نسخه ۳۲ گیگابایت Vivo Tab RT با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش می‌رسد. در واقع این قیمت شامل داک کیبورد نیز می‌شود (تا پیش از این تصور می‌کردیم کیبورد به‌طور مجزا با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد). با ۶۹۹ دلار می‌توانید مدل ۶۴ گیگابایت آن را خریداری کنید.محصول نامتعارف تایچی با دو نمایشگر در ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد. همه مدل‌های پایه دو نمایشگر ۱۱.۶ اینچ 1080p دارند و حافظه RAM آن‌ها ۴ گیگابایت است. پردازنده آن‌ها انتخابی بوده و می‌توانید مدل i5 یا i7 را خریداری کنید. همچون پردازنده، ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی SSD به کار رفته در این دستگاه انتخابی است: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت. بنا به مدلی که برمی‌گزینید قیمت این محصول در محدوده ۱۲۹۹ تا ۱۵۹۹ دلار خواهد بود. این قیمت‌ها برای مدل Taichi 21 است. در آینده مدل Taichi 31 نیز ارائه خواهد شد که بنا به شنیده‌ها نمایشگر بزرگتری خواهد داشت.نسخه لمسی Zenbook UX31A در ماه نوامبر به همراه تنوع بالایی از لپ‌تاپ‌های ویندوز ۸ ایسوس وارد بازار خواهد شد. هنوز اطلاع دقیقی درباره قیمت این محصولات وجود ندارد اما می‌دانیم که مدل‌های مختلف Zenbook از ۶۹۹ تا ۱۹۹۹ دلار خواهند بود.نسخه‌های ۱۱.۶ و ۱۴ اینچ لپ‌تاپ‌های لمسی VivoBook با رزولوشن نمایشگر ۷۶۸×۱۳۶۶، گرافیک مجتمع، پردازنده‌های سری Core ،Pentium یا Celeron اینتل ارائه خواهند شد. این سری محصولات در دسته دستگاه‌های خوش‌قیمت ایسوس قرار می‌گیرند. ارزان‌ترین مدل ویووبوک ۱۱.۶ اینچ ۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و مدل ۱۴ اینچ صد دلار گران‌تر از آن خواهد بود. با وجود آنکه لپ‌تاپ‌های لمسی هنوز آزمون خود را به‌طور کامل پس نداده‌اند و سرمایه‌گذاری هنگفت روی آن‌ها همچنان ریسک بزرگی تلقی می‌شود اما ایسوس سعی کرده تا در تمام محدوده‌های قیمتی، از ویووبوک‌های ارزان‌قیمت تا زن‌بوک‌های گران‌قیمت، لپ‌تاپ‌های لمسی متنوعی را تولید کند.آخرین محصول ایسوس که به مرور ویژگی‌های آن می‌پردازیم، بزرگ‌ترین تبلت تجاری دنیا است. ET2300 دارای یک نمایشگر لمسی ۲۳ اینچ 1080p است که به خوبی جای کامپیوتر دسکتاپ شما را پر می‌کند. سایر ویژگی‌های سخت‌افزاری این دستگاه در مدل‌های مختلف، متنوع خواهند بود. قدرتمندترین مدل آن مجهز به پردازنده Core i7، گرافیک Nvidia GT 630M، هشت گیگابایت حافظه RAM و پورت تاندربولت خواهد بود.

نظر شما درباره محصولات ویندوز ۸ متنوع ایسوس چیست؟ در بخش نظرات ما را همراهی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات