ایسوس تبلت‌های ویندوز ۸ VivoTab RT v را در روز ۵ آبان با قیمت 599 دلار عرضه می‌کند: 32 گیگابایت حافظه ، داک صفحه کلید

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۳
مطالعه 3 دقیقه
مدت‌ها بود که منتظر عرضه محصولات مربوط به ویندوز 8 بودیم و هم اکنون کم کم زمان آن فرا رسیده که محصولات شرکت‌های مختلف را در این زمینه با قیمت و مشخصات دقیق مشاهده کنیم. در این میان ایسوس از معدود شرکت‌هایی است که با قدرت در این زمینه حاضر شده است. در همین راستا تبلت VivoTab RT با پردازنده ARM و ویندوز RT به بازار عرضه خواهد شد. تولیدکنندگان حمایت چندانی از ویندوز RT نکرده‌اند و تعداد محدودی از محصولات معرفی شده دارای این نسخه از ویندوز خواهند بود. با زومیت همراه باشید تا با این تبلت جدید ویندوز 8 نسخه RT آشنا شوید.
تبلیغات

به گفته ایسوس این تبلت با قیمت 599 دلار برای مدل 32 گیگابایت به همراه داک صفحه‌کلید در روز ۵ آبان‌ماه به بازار عرضه خواهد شد. مدل 64 گیگابایتی این تبلت نیز همانند سرفیس دارای قیمت 699 دلار است. طبق اطلاعاتی که ایسوس منتشر کرده، نسخه پشتیبانی کننده از شبکه نسل چهارم LTE نیز به‌زودی برای شبکه At&t منتشر خواهد شد و مزیت رقابتی مناسبی درمقابل سرفیس ایجاد خواهد نمود.

این تبلت شباهت بسیار زیادی به تبلت‌های دوست‌داشتنی اندرویدی این شرکت یعنی Transformerها دارد و تنها سیستم‌عامل آن تغییر کرده است. همانند تبلت اینفینیتی این تبلت از پنل Super IPS + استفاده می‌کند که دارای روشنایی 600 شمع بر متر مربع است (درمقابل 400 شمع بر متر مربع سرفیس) و زاویه دید فوق‌العاده‌ای ارایه می‌کند. روکش این صفحه‌نمایش از جنس شیشه گوریلا است و مقاومت بالایی درمقابل خش و اثر انگشت دارد. این صفحه‌نمایش 11.6 اندازه و 1366 در 768 پیکسل رزولوشن دارد.‬

سیستم-روی-یک-چیپ تبلت VivoRT همانند سرفیس از شرکت انویدیا مدل T30 Tegra 3 است و دارای 4 هسته ARM-Cortex A9 است. 2 گیگابایت رم در این تبلت جای داده شده که تفاوتی با محصول مایکروسافت ندارد و از NFC پشتیبانی می‌کند. این تبلت دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی با ضریب دیافراگم f/2.2 است که نسبت به دوربین HD سرفیس بسیار بهتر است. باتری این تبلت به گفته ایسوس تا 9 ساعت دوام خواهد داشت.

داک صفحه‌کلید VivoRT دارای درگاه USB 2.0 است و یک باتری اضافه برای 7 ساعت کار بیشتر ارایه می‌کند که بازهم یک امتیاز بزرگ به حساب می‌آید. همانند تبلت مایکروسافت، این تبلت نیز دارای نرم‌افزار آفیس و بقیه امکانات ویندوز RT مانند اینترنت اکسپلورر 10، درگاه پست الکترونیک و غیره است.

اگر به خاطر داشته باشید در گزارش مربوط به کنفرانس معرفی نکسوس ۷ و پدفون ۲ ایسوس در ایران، اعلام کردیم که تبلت‌های ویندوز ۸ ایسوس به‌زودی وارد بازار کشور خواهند شد، براساس اطلاعاتی که از دفتر ایسوس درایران بدست آورده‌ایم، در یکی دو هفته آینده این تبلت‌ها در ایران نیز معرفی خواهند شد. این خبری خوبی برای کاربران ایرانی است که می‌توانند از این محصولات هم‌زمان با دیگر کشورهای دنیا استفاده کنند.

نظر شما در مورد این تبلت و مقایسه آن با سرفیس چیست؟ شما کدامیک را ترجیه می‌دهید، زیبایی و کیفیت ساخت مایکروسافت یا امکانات بیشمار ایسوس در کنار کیفیت بسیار مناسب؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات