microSD جدید سامسونگ با قابلیت ۱۶ سال ضبط مداوم معرفی شد

چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شما می‌توانید از کارت حافظه‌ی microSD جدید سامسونگ، برای ضبط فیلم در دوربین‌های امنیتی خانه‌ خود برای بیش از یک دهه استفاده کنید.
تبلیغات

سامسونگ به‌تازگی از کارت microSD جدید خود رونمایی کرده که این کارت حافظه برای ضبط مداوم بهینه شده است. کارت Pro Endurance سامسونگ می‌تواند به‌طور مداوم تا ۱۶ سال فیلم (۱۴۰۱۶۰ ساعت) ضبط کند که به‌گفته‌ی سامسونگ در مقایسه با کارت‌های حافظه‌ی رقیب که از سرعت مشابهی بهره می‌برند تا ۳۳ برابر بیشتر است. Pro Endurance سامسونگ از امروز با قیمت ۱۱ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی تا ۵۵ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی دردسترس خریداران خواهد بود.

به گزارش Windowscentral، ایده‌ی اصلی تولید کارت حافظه‌ی Pro Endurance این است که بتوان از آن برای ضبط فیلم دوربین‌های امنیتی تا چندین سال استفاده کرد. البته گاهی نیاز خواهید داشت محتویات این کارت را حذف کنید اما امکان استفاده از آن برای بیش از یک دهه وجود دارد.

کارت microSD سامسونگ Pro Endurance

بسیاری از بهترین دوربین‌های امنیتی و برخی از دوربین‌های هشدار از درگاه microSD پشتیبانی می‌کنند. محصولی مثل Pro Endurance سامسونگ می‌تواند تا چند سال در این نوع دستگاه‌ها کار کند.

سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی کارت حافظه‌ی PRO Endurance سامسونگ به‌ترتیب ۱۰۰ مگابایت‌برثانیه و ۴۰ مگابایت‌برثانیه است. این محصول از رتبه‌بندی کلاس ۱۰ و رتبه‌بندی ویدئویی تا کلاس سرعت UHS 3 بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این کارت حافظه می‌توان به مقاومت دربرابر آب، آهنربا، اشعه‌ی ایکس، دمای شدید و فرسودگی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات