ابعاد نمایشگر تاشو پیکسل فولد و گلکسی زد فولد ۴ احتمالاً یکسان، ولی نسبت تصویر آن‌ها متفاوت خواهد بود

سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
راس یانگ اعلام کرده است ابعاد نمایشگر داخلی گوگل پیکسل فولد و سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ یکسان، اما نسبت تصویر آن‌ها متفاوت خواهد بود.
تبلیغات

از مدتی قبل، شاهد انتشار شایعاتی درباره‌ی گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل هستیم. اکنون راس یانگ، مدیرعامل DSCC، اعلامیه‌ای را به‌اشتراک گذاشته است که در کنفرانس هفته‌ی آینده‌ی این شرکت منتشر خواهد شد. در این اعلامیه، اشاره شده است که ابعاد نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ و پیکسل فولد یکسان خواهد بود؛ اما این دو گوشی از نسبت تصویری متفاوتی بهره خواهند برد.

به‌گزارش Androidcentral و با استناد به توییت راس یانگ، پیکسل فولد گوگل به نمایشگر بیرونی ۵٫۸ اینچی مجهز خواهد بود که عرض آن بیشتر از صفحه‌نمایش بیرونی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ است. در مقام مقایسه، گفته می‌شود نسبت تصویر نمایشگر بیرونی زد فولد ۴ سامسونگ ۱۹:۶ خواهد بود. گلکسی زد فولد ۴ درواقع نسخه‌ی بهینه‌شده‌ی گلکسی زد فولد ۳ خواهد بود و از نمایشگری با ابعاد و نسبت تصویر مشابه نسل کنونی این محصول بهره خواهد برد.

رندر زد فولد ۴ و پیکسل فولد

ازآن‌‌جاکه نمایشگر پیکسل فولد درمقایسه‌با زد فولد ۴ نسبت تصویری عریض‌تر، اما کوتاه‌تری خواهد داشت، به‌احتمال زیاد صفحه‌نمایش داخلی این گوشی مثل اوپو Find N به نسبت ۱۶:۹ نزدیک‌تر خواهد بود.

این اولین‌بار نیست که خبری درباره‌ی شباهت ابعاد نمایشگر پیکسل فولد با اوپو Find N منتشر شده است؛ زیرا پیش‌ازاین نیز در برخی گزارش‌های مشابه اشاره شده است که گوشی تاشو گوگل برخلاف بسیاری از گوشی‌های تاشو رقیب که درحال‌حاضر به بازار عرضه شده‌اند، ارتفاع کمتر و عرض بیشتری خواهد داشت.

شایان ذکر است طبق گزارش‌های منتشرشده، انتظار می‌رود تاشدگی وسط نمایشگر تاشو پیکسل فولد نیز شبیه Find N اوپو باشد.

یانگ می‌گوید در کنفرانس هفته‌ی آینده‌ی DSCC جزئیات بیشتری درباره‌ی این موضوع ارائه خواهد شد. درحال‌حاضر، تقریباً اطمینان داریم که گلکسی زد فولد ۴ جایگاهی برای نگه‌داری قلم اس-پن نخواهد داشت و بعید به‌نظر می‌رسد گوگل گوشی تاشو خود را با قلم استایلوس عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات