توییتر: ویژگی جدید ویرایش پاسخ توییت‌ها به باگ مربوط می‌شود

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
توییتر خبر افزودن ویژگی ویرایش ریپلای‌ توییت‌ها را تکذیب و آن را باگ اعلام کرد.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسید روز گذشته توییتر بالاخره امکان ویرایش پاسخ توییت‌ها را دراختیار کاربرانش قرار داده است. روز یکشنبه، کاربران توییتر متوجه تغییراتی در بخش نظرات توییت‌ها شدند. بدین‌ترتیب که اگر آن‌ها پاسخشان را در توییتی پاک می‌کردند و مجددا روی همان توییت ریپلای می‌زدند، توییت پاک‌شده ظاهر می‌شد که می‌توانستند آن را ویرایش و سپس ارسال کنند.

تام وارن، سردبیر رسانه‌ی ورج، نیز این ویژگی را مشاهده و در صفحه‌ی توییترش درباره‌ی آن اطلاع‌رسانی کرد؛ اما مدتی بعد، سخن‌گوی توییتر در پاسخ وارن این خبر را تکذیب کرد و گفت:

متأسفانه توییتر این ویژگی را آزمایش نمی‌کند و ویرایش ریپلای به باگ مربوط می‌شود.
توییت مربوط به باگ در ویرایش ریپلای

مدتی است کاربران توییتر خواهان افزودن ویژگی ویرایش توییت به این پلتفرم هستند؛ اما به‌گفته‌ی جک دورسی، مدیرعامل توییتر، احتمالا هرگز این ویژگی افزوده نخواهد شد. البته توییتر ویژگی‌های دیگری ازجمله محدودکردن پاسخ به توییت‌ها را به این شبکه‌ی اجتماعی افزوده است؛ ویژگی‌هایی که کاربران به‌شدت خواستار اضافه‌شدنشان بودند. درواقع، توییتر به‌تازگی امکان محدودکردن ریپلای در توییت‌ها را دراختیار کاربرانش قرار داده است تا این افراد در تعاملشان با کاربران دیگر در توییتر بتوانند نظارت بهتری کنند. درپایان باید اشاره کنیم که توییتر تلاش می‌کند باگ ویرایش بخش نظرات را رفع کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات