چگونه کاربران را در پاسخ‌دادن به توییت‌هایمان محدود کنیم؟

سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
توییتر قابلیت‌ جدیدی ارائه داده است که به‌کمک آن می‌توان فقط تعدادی از کاربران را برای پاسخ‌دادن به توییت‌ها مجاز کرد.
تبلیغات

توییتر ویژگی جدیدی برای پاسخ‌دادن به توییت‌ها در نظر گرفته است. کاربران آی‌اواس می‌توانند امکان پاسخ‌دادن کاربران دیگر به توییت‌هایشان را محدود کنند. انتظار می‌رود به‌زودی این قابلیت برای اندروید و وب نیز فراهم شود.

یکی از مزایا و شاید معایب توییتر، آزادی‌بیان کاربرانش است و هرکس می‌تواند روی توییت‌‌ها پاسخ مدنظرش را بدهد و ممکن است برای ارسال‌کننده‌ی توییت خوشایند نباشد. گاهی برخی از پاسخ‌ها به موضوع توییت ربطی ندارد و صرفا فرد پاسخ‌دهنده قصد داشته باشد به ارسال‌کننده‌ی توییت توهین کند. قابلیت یادشده می‌تواند تا حدی از ارسال پاسخ‌های نامناسب جلوگیری کند و با استفاده از آن، کاربران می‌توانند مشخص کنند چه کسانی در بحث آن‌ها می‌توانند مشارکت کنند و به توییتشان پاسخ دهند.

از‌این‌پس، هر کاربر می‌تواند با انجام تنظیماتی امکان گذاشتن پاسخ را به‌دنبال‌کنندگانش یا کاربران تعیین‌شده‌ی خودش محدود کند. اگر کاربر آی‌اواس هستید، می‌توانید هم‌اکنون قبل از ارسال توییت، امکان گذاشتن پاسخ کاربران دیگر را محدود و کاربران مدنظرتان را مجاز کنید. البته این محدودیت برای توییت‌های قدیمی اعمال نمی‌شود. ناگفته نماند افرادی که حساب توییترتان را دنبال می‌کنند، حتی اگر نتوانند پاسخ بدهند و مجاز نباشند، همچنان می‌توانند توییت‌هایتان را مشاهده کنند.

اعمال محدودیت برای افراد پاسخ‌دهنده به توییت‌ها

در به‌روزرسانی جدید توییتر برای آی‌اواس، گزینه‌های جدیدی به قسمت پاسخ‌دادن اضافه شده؛ اما ممکن است برخی از کاربران دیرتر به آن دسترسی پیدا کنند. هنوز مشخص نیست چه زمانی محدودسازی پاسخ‌ها برای کاربران اندروید و دستکتاپ امکان‌پذیر شود.

اگر قابلیت یادشده به توییترتان اضافه شده است، برای فعال‌‌کردن آن مراحل زیر را انجام دهید:

اخیرا متن‌های نامناسب و توهین‌آمیز زیادی توییت می‌شوند و راهکار جدید توییتر می‌تواند تا حدی این توییت‌ها را کاهش دهد.

توییتر پلتفرمی برای آزادی‌بیان و گفت‌وگوی افراد است و کاربران مختلفی از آن استفاده می‌کنند و برخی از آن‌ها انتظار دارند ایده‌هایشان را بدون نگرانی از پاسخ‌های نامناسب یا غیرمرتبط در این شبکه‌ی اجتماعی به‌اشتراک بگذارند. برخی کاربران توییتر باتوجه‌به قابلیت‌های ساکت‌کردن اعلانیه و مسدودکردن کاربران و محدودکردن دریافت پاسخ‌ها، از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات