آپدیت جدید گوگل مپ جزئیات بیشتری از مناطق را دراختیار کاربران قرار می‌دهد

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با به‌روزرسانی اپلیکیشن گوگل مپ، نه‌تنها جزئیات نشان‌ داده‌شده در مناطق افزایش می‌یابد؛ بلکه ظاهر نقشه‌ها نیز زیباتر خواهد شد.
تبلیغات

گوگل امروز پستی در بلاگ رسمی‌اش منتشر کرد که از عرضه‌ی به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن محبوب گوگل مپ خبر می‌داد. در سال‌های گذشته، گوگل به دفعات ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید را همراه‌با به‌روزرسانی‌ها به اپلیکشین گوگل مپ اضافه کرد و حال به‌نظر می‌رسد زمان آن فرارسیده تا نقشه‌ها نیز به‌روز شوند و شکل و شمایل جذاب‌تری به‌خود بگیرند.

در پست منتشرشده توضیح داده می‌شود که گوگل از الگوریتم‌هایی استفاده کرده تا هر منطقه از نقشه باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی و شرایط زیست‌محیطی رنگ‌آمیزی شوند. نتیجه‌ی استفاده از چنین الگوریتمی باعث شده نقشه‌ای زنده‌تر دراختیار کاربر قرار گیرد.

جزئیات بیشتر در اپلیکیشن گوگل مپ

در تصاویر می‌توان رودها و دریاچه‌ها را در رنگ‌بندی آبی و محیط‌های سرسبز را در رنگ‌بندی سبز و صحراها و سواحل را در رنگ‌بندی متمایل به برنزه مشابه کرد. گوگل می‌گوید کاربر با تماشای نقشه‌ها تفاوت میان شهری بزرگ با شهرهای کوچک را متوجه خواهد شد؛ به‌نحوی که حتی مناطق مسکونی با غیرمسکونی نیز متمایز شده‌اند.

سران گوگل در نظر دارند نقشه‌های موجود در گوگل مپ به‌قدری دقیق شود که کاربران جزئیات دقیق خیابان‌ها و حتی پیاده‌روهای هر شهر را مشاهده کنند. در همین زمینه، نقشه‌های دقیق‌تری از خیابان‌های نیویورک و لندن و سان‌فرانسیسکو به گوگل مپ اضافه خواهد شد.

جژئیات بیشتر در اپلیکیشن گوگل مپ
جژئیات بیشتر در اپلیکیشن گوگل مپ

همان‌طورکه در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، نقشه‌های موجود در اپلیکیشن گوگل مپ از رنگ‌بندی بهتری استفاده خواهند کرد تا کاربر بهتر بتواند شرایط محیطی هر منطقه را باتوجه‌به رده‌بندی آن متوجه شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟ آیا از اپلیکیشن گوگل مپ استفاده می‌کنید؟ در‌صورتی‌که استفاده می‌کنید، آیا تغییرات درنظر گرفته‌شده برایتان مفید خواهند بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات