قفل هوشمند جدید TCL سیستم تشخیص چهره و شارژدهی ۷ ماهه دارد

یک‌شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
یک خانوم ایستاده در مقابل قفل هوشمند tcl
شرکت TCL جدیدترین قفل هوشمندش را با قابلیت تشخیص چهره و شارژدهی هفت‌ماهه رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت چینی TCL جدیدترین قفل هوشمند جدید خود را با نام K9G Plus در چین رونمایی کرد. این قفل به دوربین دوگانه و نور سه‌بعدی برای تشخیص چهره و قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی مجهز است.

قفل هوشمند K9G Plus از طراحی الماسی‌شکل برخوردار است. از روش‌های مختلف بازکردن این قفل هوشمند می‌توان به تشخیص چهره، اثرانگشت، رمزعبور، کارت، کلید و دستگاه‌های مجهز به NFC اشاره کرد.

جدیدترین قفل هوشمند TCL برای تشخیص چهره از فناوری نور سه‌بعدی به‌همراه نور پرکننده‌ی مادون‌قرمز استفاده می‌کند. این شرکت ادعا می‌کند که در ۰٫۴ ثانیه می‌تواند چهره‌ی افراد را کامل و دقیق تشخیص دهد.

بنر مشخصات کلی قفل هوشمند tcl

قفل تی‌سی‌ال از صفحه‌نمایش لمسی ۴٫۵ اینچی IPS LCD برای مشاهده‌ی بازدیدکنندگان و مدیریت تنظیمات قفل و باتری ۶٬۷۳۵ میلی‌آمپر‌ساعتی بهره می‌برد که بنابر ادعای TCL، با هر بار شارژ می‌تواند ۷ ماه دوام بیاورد و درصورت خالی‌شدن باتری، قفل را می‌توان با پاوربانک شارژ کرد.

K9G Plus به‌طور یکپارچه با خانه‌های هوشمند ادغام می‌شود. این قفل هوشمند دو دوربین داخلی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا از راه دور نمای داخلی و بیرونی خانه خود را ازطریق اپلیکیشن مشاهده کنند.

بنر مشخصات کلی قفل هوشمند tcl

قفل جدید TCL به ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی مانند نظارت تصویری در حالت نگهبان مجهز است که می‌تواند به‌طور هوشمند افراد اطراف درِ خانه را تشخیص دهد و درصورت مشاهده‌ی اتفاق ناگوار یا حساس، سریعاً هشدارهایی به تلفن کاربر ارسال کند.

قفل مذکور قابلیت دید در شب داخلی را نیز دارد تا بتواند تصاویر واضحی حتی در محیط کم‌نور ثبت کند. برای خریدارانِ این قفل هوشمند فضای ذخیره‌سازی ابری هفت‌روزه برای ویدئوهای ضبط‌‌شده در نظر گرفته شده است.

قیمت قفل هوشمند K9G Plus در بازار چین ۲٬۳۹۹ یوان (۳۳۶ دلار) است و شرکت TCL آن را فقط در چین عرضه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات