این قفل در هوشمند با اثر انگشت باز می‌شود

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
قفل هوشمند اولترا لاک بولت ۴ بالای دستگیره‌ی درب
قفل هوشمند جدید شرکت U-tec از حسگر اثر انگشت و عمر باتری بالا بهره می‌برد.
تبلیغات

U-tec، شرکت سازنده‌ی قفل‌های هوشمند، جدیدترین محصولاتش را از جمله قفل هوشمند با حسگر اثر انگشت و استاندارد Matter-over-Thread در مراسم CES به‌نمایش خواهد گذاشت. این شرکت وعده‌ی عمر باتری طولانی و اتصال پایدار وای‌فای را برای قفل‌های جدیدش می‌دهد.

براساس اطلاعات رسمی، قفل هوشمند اولترا لاک بولت (سازگار با پروتکل Thread)، مقاوم در برابر ضربه است، قیمت آن ۲۹۹ دلار خواهد بود و در پایان ماه مارس (فروردین) عرضه خواهد شد. این دستگاه NFC یا وای‌فای ندارد، اما با پلتفرم‌هایی مانند اپل هوم، آمازون الکسا، گوگل هوم و سامسونگ اسمارت تینگز کار خواهد کرد.

قفل هوشمند اسمارت لاک بولت با حسگر اثر انگشت

قفل هوشمند اولترا لاک بولت اولین دستگاه U-tec خواهد بود که از طریق هوم کیت از اپل هوم پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای وای‌فای داخلی است، ۲۴۹ دلار قیمت خواهد داشت و در پایان ماه ژانویه (بهمن) عرضه می‌شود.

اولترا لاک بولت اولین قفل هوشمند با پشتیبانی مستقیم از Home Key خواهد بود. این دستگاه حسگر اثر انگشت نخواهد داشت اما از NFC برای Home Key استفاده می‌کند و به کمک وای‌فای، از اپل هوم، آمازون الکسا، گوگل هوم و اسپیکر سامسونگ پشتیبانی خواهد کرد. اولترا لاک بولت ۲۴۹ دلار قیمت خواهد داشت و در پایان ماه آوریل (اردیبهشت) عرضه خواهد شد.

U-tec هفته‌ی آینده در نمایشگاه CES در لاس وگاس قفل‌های هوشمند جدیدش را در کنار اپلیکیشن موبایل U home، سیستم روشنایی هوشمند و دو دوربین امنیتی جدید به‌طور کامل رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات