گوشی‌های نفوس X1 و X1 MAX تی‌پی‌لینک به ایران آمد

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت TP-Link با برگزاری مراسمی در ایران از گوشی‌های جدید خود با نام‌های X1 و X1 MAX رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت TP-Link با برگزاری مراسمی با حضور خبرنگاران از گوشی‌های جدید خود با نام‌های X1 و X1 MAX را در ایران رونمایی کرد. لورنز لو، مدیرعامل تی‌پی‌لینک در ایران در این مراسم گفت:

«تی‌پی لینک در سال ۱۹۹۶ تأسیس شد. آن زمان تازه ابتدای کار اینترنت بود؛ ولی ما از همان زمان هدفمان استفاده‌ی مناسب از اینترنت و شبکه بوده است. ما در سال گذشته جشن ۲۰ سالگی تی‌پی‌لینک را گرفتیم. ما در سال ۲۰۰۵ وارد ایران شدیم. در ۶ سال گذشته به عنوان بهترین برند مودم و شبکه در بازار جهانی مطرح بوده‌ایم.»

به گفته‌ی لو، در سال ۲۰۱۶ سهم بازار تی‌پی لینک، حدود ۴۵ درصد بود و حجم فروش این شرکت از مرز ۲.۱ میلیارد دلار گذشت. محصولات تی‌پی‌لینک در بیش از ۱۷۰ کشور دنیا عرضه می‌شود. سالانه بیش از ۸ درصد درآمد تی‌پی‌لینک به تحقیق و توسعه اختصاص می‌یابد و بیش از ۱۸۰۰ مهندس در این شرکت فعالیت می‌کنند. تی‌پی‌لینک در طول ۶ سال گذشته ۸۶۳ میلیون دستگاه و در سال گذشته ۱۶۱ میلیون دستگاه به بازار عرضه کرده‌ است.

نفوس تی‌پی‌لینک neffos tplink

مدیرعامل تی‌پی‌لینک در ایران گفت: «دیدگاه اینترنت اشیاء را که همه چیز را با هم متصل می‌کند، در دستور کار خود قرا داده‌ایم. به کمک اینترنت اشیاء، گوشی‌های هوشمند، تجهیزات خانه‌ی هوشمند و دستگاه‌های شبکه اکوسیستم اینترنت هوشمند را به ارمغان می‌آوریم. برند نفوس برای گوشی‌های هوشمند ارائه شد تا به مخاطبانمان نزدیک‌تر باشیم. ما در نفوس معتقدیم که فناوری باید در برآورده‌کردن نیاز انسان‌ها به کار گرفته شود تا لذت استفاده از موبایل را به کاربران بدهد.»

لو معتقد است شارژ سریع، امکان صحبت طولانی‌تر و صفحه‌‌نمایش با رزولوشن بهتر برای این است که شما همیشه با کسانی که دوست دارید در ارتباط باشید. ما در نفوس دستگاه‌های انسان‌محور را تولید می‌کنیم تا انسان‌های بیشتری را در دنیا به هم متصل کنیم. نفوس شما را به هم نزدیک‌تر می‌کند.

امیر مسعود عادل‌منش، مدیربازاریابی تی‌پی‌لینک در ایران نیز اعلام کرد که تمام قطعات X1 و X1 MAX بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان ‌می‌آورند. یک طراحی خوب هم باید ساده باشد هم جنبه‌های زیابیی را در بر بگیرد. در پنل پشت گوشی انحنای دوگانه حس سختی فلز را از بین می‌برد. کنترل این گوشی‌ با یک دست بسیار راحت‌تر از بیشتر رقبا است. استفاده از پوشش 2.5D در لبه‌های صفحه نمایش زیبایی و حس خوب را در بر دارد. حسگر اثر انگشت در پشت گوشی بهترین جا برای قرار گرفتن انگشت است.

نفوس تی‌پی‌لینک neffos tplink

عادل منش افزود که دوربین‌های نفوس برای گرفتن عکس طبیعی دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسل در بخش پشت و ۵ مگاپیکسل در بخش جلو است. این دوربین برای ثبت عکس واقعی در شب به شما کمک می‌کند. دوربین جلو با قابلیت‌های خود بهترین عکس‌های سلفی را برای شما رقم می‌زند.

مدیربازاریابی تی‌پی‌لینک گفت: «حسگر اثر انگشت با استفاده از الگوریتم پیشرفته کمتر از ۰.۲ ثانیه قفل گوشی را باز می‌کند. X1 با صفحه نمایش ۵ و X1 MAX با صفحه نمایش ۵.۵ اینچ ارائه می‌شوند. این گوشی‌ها از پردازنده HelioP10 مدیاتک، حافظه‌های رم‌ ۲ تا ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ تا ۶۴ مگابایتی بهره می‌برد. این گوشی‌ها از اندروید ۷ نوقا با بهینه‌سازی تی‌پی‌لینک به بازار عرضه می‌شود.»

نفوس تی‌پی‌لینک neffos tplink

قیمت X1 در بازار ایران ۷۴۹ هزار تومان و قیمت X1MAX در بازار ایران ۹۴۹ هزار تومان است. عرضه‌ی ایکس وان و ایکس وان مکس از دو هفته‌ی دیگر در بازار آغاز خواهد شد. گارانتی پارسه ارتباط ضمانت گوشی‌های‌ تی‌پی‌لینک را برعهده دارد. در ابتدا گوشی‌های جدید تی‌پی‌لینک به صورت انحصاری توسط دیجی‌کالا عرضه می‌شود.

نفوس تی‌پی‌لینک neffos tplink

بازه‌ی زمانی گارانتی ۱۸ ماه است و در صورت ثبت‌نام در سایت به ۲۰ ماه تغییر پیدا می‌کند. با توجه به آموزش‌هایی که تی‌پی‌لینک به پارسه ارتباط داده است، سطح گارانتی و خدمات بالا رفته و به‌روز شده است.

نفوس تی‌پی‌لینک neffos tplink

در پایان این مراسم سردار آزمون به عنوان نماینده و سفیر گوشی‌های نفوس تی‌پی‌لینک شناخته شده و از طرف تی‌پی‌‌لینک به وی یک دستگاه گوشی X1 MAX اهدا شد.

سردار آزمون نفوس تی‌پی‌لینک neffos tplink
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات