تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ گلکسی S24 از وای فای ۷ پشتیبانی نمی‌کند

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
پردازنده اکسینوس سامسونگ / Samsung Exynos طرح گرافیکی پس زمینه مشکی
پرچمداران ۲۰۲۴ سامسونگ در نسخه‌ی اگزینوس از وای‌فای ۷ پشتیبانی نمی‌کنند.
تبلیغات

گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا دقایقی پیش در جریان مراسم گلکسی آنپکد رونمایی شدند. سیاست دو تراشه‌ای سامسونگ بازگشته است و به جز مدل اولترا بقیه‌ی مدل‌ها در بسیاری از بازارها ازجمله ایران با تراشه‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه خواهند شد.

سامسونگ ادعا می‌کند که اگزینوس ۲۴۰۰ از نظر عملکرد با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برابری می‌کند؛ ادعایی که مشتاقانه منتظر بررسی صحت و درستی آن در زومیت می‌مانیم. اما اگزینوس همین حالا یک نقطه ضغف در برابر اسنپدراگون دارد: عدم پشتیبانی از وای فای ۷.

وای فای ۷ براساس استاندارد وای‌فای 6E ساخته شده و حدود ۴٫۷ برابر سریع‌تر از آن است و می‌تواند به روترها اجازه دهد تا همزمان به دستگاه‌های بیشتری سرویس دهند. وای فای ۷ حداقل روی کاغذ عمر باتری دستگاه‌ها را نیز بهبود می‌بخشد.

فناوری ارتباطی وای‌فای ۷ بسیار جدید است و در گوشی‌های زیادی به جز بهترین گوشی ها دیده نمی‌شود اما عدم برخورداری از این فناوری در مدل‌های اگزینوس گوشی‌های پرچمدار گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس که جزو بهترین گوشی های سامسونگ هستند نقطه ضعف بزرگی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

سامسونگ قیمت گوشی گلکسی S24 را ۷۹۹ دلار اعلام کرده است. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 پلاس ۹۹۹ دلار و قیمت گلکسی S24 اولترا ۱٬۲۹۹ دلار اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات