خنک‌کننده پرقدرت کولرمستر، دمای داخل کیس را زمستانی می‌کند

جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خنک کننده کولرمستر
کولرمستر از دو خنک‌کننده‌ی پرقدرت با طراحی هیجان‌انگیز رونمایی کرده است که ظرفیت خنک‌کنندگی بالایی ارائه می‌دهند.
تبلیغات

کولرمستر دو خنک‌کننده‌ی پردازنده به‌نمایش گذاشته است که توان بالایی دارند. بر اساس بیانیه‌ی رسمی کولرمستر، خنک‌کننده‌ی V8 3DVC میراث کولر V8 را با طراحی خلاقانه‌ای که یک محفظه‌‌ی بخار سه‌بعدی و لوله‌ی حرارتی ابررسانای پیشرفته را در یک مجموعه‌ی واحد ادغام می‌کند، ادامه می‌دهد.

محفظه‌‌ی بخار سه‌بعدی با استفاده از لوله‌های حرارتی کامپوزیت طراحی شده تا گرما را به‌طور یکنواخت در سراسر هیت‌سینک توزیع کند. کل هیت‌سینک CPU با یک پوشش شیک در طراحی مشکی-نقره‌ای احاطه شده و دارای دو فن ۱۲۰ میلی‌متری Moebius است.

خنک کننده کولرمستر
خنک کننده کولرمستر

از بین مشخصات کلیدی خنک‌کننده‌ی جدید کولرمستر می‌توانیم به مواردی مثل بهینه‌سازی برای پردازنده‌های پرقدرت، محفظه‌ی بخار بازطراحی‌شده برای توزیع یکنواخت گرما، طراحی شیک و انتقال کارآمد گرما اشاره کنیم.

کولرمستر همچنین از G11 AIO جدید رونمایی کرد. طراحی ۳۶۰ میلی‌متری خنک کننده پردازنده کولر مستر دارای پمپ دوگانه و محفظه‌ی دوگانه برای بهبود فشار و جلوگیری از اتلاف گرما است.

خنک کننده کولرمستر
خنک کننده کولرمستر

رادیاتور تا دو فن ۱۲۰ میلی‌متری Moebius را پشتیبانی می‌کند و پمپ آن دارای طرح منحصربه‌فردی با دو ناحیه‌ی برجسته RGB در یک قاب سفید است. این خنک‌کننده همچنین ظرفیت خنک‌کنندگی ۳۰۰ وات را ارائه می‌دهد.

پمپ CPU همچنین شامل دو فن جانبی است که جریان هوای اضافی را برای خنک‌ کردن بهتر فراهم می‌کند.

کولر مستر هنوز اطلاعاتی از قیمت خنک کننده CPU جدید خود منتشر نکرده است؛ اما به‌زودی جزئیات بیشتر اعلام خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات