نگاهی به جذاب‌ترین محصولات کولر مستر برای سال ۲۰۲۳

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
محصولات کولر مستر در کنار یکدیگر
کولر مستر محصولات متنوع و جذابی برای عرضه در سال ۲۰۲۳ آماده کرده است.
تبلیغات

کولر مستر که به‌دلیل ساخت محصولات باکیفیت مشهور شده، محصولات جدیدی برای عرضه در ۲۰۲۳ آماده کرده است. در‌ادامه، لاین‌آپ محصولات سال جدید شرکت مذکور را با معرفی می‌کنیم.

MasterLiquid 360 Ion؛ تلاقی قدرت و شخصی‌سازی

خنک کننده MasterLiquid 360 Ion

به یکی از سیستم‌های پیشرفته‌‌ی خنک‌کننده‌ی کولر مستر نگاه کنید. MasterLiquid 360 Ion با نمایشگر ۲.۱ اینچی امکان شخصی‌سازی و حتی تماشای ساعت را فراهم می‌کند.

MasterLiquid 360 Atmos؛ سازگار با محیط‌زیست با عملکرد کم‌نظیر

خنک کننده MasterLiquid 360 Atmos

MasterLiquid 360 Atmos خنک‌کننده‌ی مایع نسل بعدی کولر مستر است که بخشی از آن با مواد بازیافتی ساخته شده است و می‌توان آن را دوستدار محیط‌زیست دانست. با وجود نورپردازی قابل‌تنظیم Gen 2 Addressable RGB، بازده خنک‌کنندگی این محصول نیز افزایش یافته است.

MK770 Hybrid؛ کیبوردی مطابق با استایل شما

کیبورد MK770 Hybrid به رنگ طوسی و مشکی
کیبورد MK770 Hybrid به رنگهای پاستیلی

صفحه‌کلید بی‌سیم هیبریدی Cooler Master MK770 ترکیبی عالی از زیبایی و عملکرد را به نمایش می‌گذارد. این کیبورد با کلیدهای مکانیکی تعویض‌شدنی Kailh Box V2 و کلاهک‌های دوتایی PBT، عملکرد بی‌نظیری را نوید می‌دهد.

MM712 Pro؛ تلاقی وزن سبک و سرعت سریع

ماوس MM712 Pro به رنگ صورتی و سبز
ماوس MM712 Pro به رنگ مشکی و سبز

MM712 Pro، ماوس گیمینگ سبک وزن نسل سوم کولر مستر، از حسگر نوری PAW3395، اتصال بی‌سیم هیبریدی همه‌کاره، میکرو سوئیچ‌های نوری سریع و کابل Ultraweave برخوردار است. شرکت سازنده می‌گوید این محصول می‌تواند تجربه‌ی بازی بی‌نظیری را ارائه دهد.

Motion 1؛ صندلی گیمینگ با موتور هپتیک

صندلی گیمینگ motion 1 در کنار سیستم

Motion 1 صندلی گیمینگی است که از موتور هپتیک استفاده می‌کند. کولر مستر با همکاری D-Box موفق شده است محصول مذکور را بسازد. درواقع، Motion 1 نسخه‌ای خانگی از صندلی‌های D-Box محسوب می‌شود. این محصول می‌تواند وضعیت خود را به‌صورت پویا تغییر دهد تا گیمر هیجان بیشتری تجربه کند.

محصولات فناوری الهام‌گرفته از Street Fighter

محصولات دارای طراحی Street Fighter
محصولات دارای طراحی Street Fighter

کولر مستر با کپ‌کام برای تولید طیف وسیعی از محصولات فناوری الهام‌گرفته از Street Fighter 6 همکاری کرده است. با کیس TD500 Mesh V2، صفحه‌کلید CK570، ماوس گیمینگ MM310 و هدست بازی CH331 سیستم گیمینگ خود را جذاب‌تر کنید.

Flatpack Qube 500؛ طراحی خاص در‌کنار امکان شخصی‌سازی عالی

کیس Qube 500 Flatpack  به رنگ صورتی و سفید

Flatpack Qube 500، کیس زیبای قابل‌تنظیم کولر مستر، برای علاقه‌مندان به فناوری و دوستداران محیط‌زیست طراحی شده است. بسته‌بندی نوآورانه‌ی محصول مذکور ردپای کربن هنگام حمل‌ونقل را به حداقل می‌رساند. درضمن، طراحی آن نیز بسیار خاص است.

NCore 100Max؛ کوچک قدرتمند

دستگاه ٰNCore 100Max در رنگ های مختلف کنار یکدیگر

با Ncore 100 MAX آشنا شوید. این محصول جدید کولر مستر ابعاد بسیار جمع وجوری دارد. باباین‌حال، طوری طراحی شده است که بتواند کارت‌های گرافیکی بزرگ و پرچم‌دار را در خود جای دهد و برای اکثر کاربرها گزینه‌ی مناسبی باشد.

X Silent؛ سکوت و قدرت

X Silent از نمای کناری
X Silent از نمای کناری با RGB روشن

سری X Silent با سکوت تقریباً مطلق و عملکرد عالی، تجربه‌ی کاربری بی‌نظیری ارائه می‌دهد. دما و بار فعلی و عملکرد کلی را با نرم‌افزار اختصاصی Cooler Master کنترل کنید.

Masterloop

خنک‌کننده ماژولار Masterloop در کنار یکدیگر

سری MasterLoop این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا به‌صورت ماژولار و با‌توجه‌به ابعاد کیس خنک‌کننده‌ی خود را اسمبل کند. محصول مذکور برای تشویق خلاقیت مشتاقان دنیای فناوری طراحی شده است.

در این مقاله آن دسته از محصولات جدید کولر مستر را بررسی کردیم که عرضه‌ی آن‌ها برای ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. دیدگاه شما همراهان زومیت درباره‌ی آ‌ن‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات