پردازنده M2 Pro در مک مینی ۲۰۲۳ قوی‌تر از M1 Max ظاهر شد

پنج‌شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مک مینی M2 و M2 Pro
مک مینی ۲۰۲۳ اپل در گیک‌بنچ رؤیت شده است تا نشان دهد پردازنده‌ی جدید M2 Pro قدرت بیشتری نسبت‌به M1 Max دارد.
تبلیغات

اولین امتیازات مک مینی مجهز به M2 Pro در دیتابیس گیک‌بنچ نشان می‌دهد پردازنده‌ی رده‌بالای جدید اپل پیشرفت نسلی قابل‌توجهی تجربه کرده است. مک مینی M2 Pro امتیاز تک هسته‌ای ۱٬۹۵۲ و امتیاز چند هسته‌ای ۱۵٬۰۱۳ را در کانفیگ مجهزبه ۱۶ گیگابایت رم ثبت کرده است. درمقایسه، مک مینی M1 امتیاز تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌ ترتیب ۱٬۶۵۱ و ۵٬۱۸۱ را کسب کرده بود.

پردازنده‌ی M2 Pro افزون‌بر مک مینی در نسل جدید مک بوک پرو نیز استفاده شده است. فعلا بنچمارک مک بوک پرو را در دست نداریم،‌ اما بعید است عملکرد M2 Pro در مک مینی تفاوت خاصی با مک بوک پرو داشته باشد.

به نوشته‌ی مک‌رومرز، پردازنده‌ی M1 Pro که در نسل قبل مک بوک پرو استفاده شده بود امتیاز تک هسته‌ای ۱٬۷۳۴ و امتیاز چند هسته‌ای ۱۰٬۰۷۶ را در گیک‌بنچ به‌دست آورد. بر اساس نتایج گیک‌بنچ، پردازنده‌ی جدید M2 Pro حتی از M1 Max نیز قوی‌تر ظاهر شده است. M1 Max امتیاز تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌ترتیب ۱٬۷۲۷ و ۱۲٬۶۴۳ را کسب کرده بود.

امتیازات کانفیگ M2 کامپیوتر مک مینی نیز منتشر شده است. مک مینی M2 با امتیاز تک هسته‌ای ۱٬۹۵۱ و امتیاز چند هسته‌ای ۹٬۰۰۰۳ عملکردی مشابه مک بوک ایر M2 از خود نشان داده است.

علاقه‌مندان به مک مینی ۲۰۲۳ می‌توانند این دستگاه را با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم تهیه کنند، این در حالی است که مدل قبلی از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات