همکاری AMD با Blur Studios در تولید پردازنده‌های نسل سوم Ryzen Threadripper

پنج‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
AMD ضمن انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی از همکاری Blur Studios برای تولید پردازنده‌های نسل سوم Ryzen Threadripper خبر داد.
تبلیغات

در ماه نوامبر سال جاری، AMD قصد دارد تا از پردازنده‌های دسکتاپ نسل سوم Ryzen Threadripper رونمایی کند. این شرکت قصد دارد با معرفی نسل سوم Threadripper بازار پردازنده‌های سطح بالای دسکتاپ را هدف قرار دهد.

اینتل و انویدیا در راستای سازگاری بیشتر و عملکرد بهتر در زمینه رندریگ، با توسعه‌دهندگان و سازندگان برنامه‌های مهندسی، طراحی، تولید محتوا و... همکاری دارند. در این سری از محصولات نیز AMD برای رسیدن به عملکرد بالاتر در زمینه پردازش پردازنده‌های Ryzen Threadripper، با Blur Studio همکاری کرده است. Blur Studio شرکتی است که مسئولیت تولید جلوه‌های ویژه را در فیلم‌هایی نظیر Terminator: Dark Fate، Love, Death + Robots، مجموعه انیمیشن کوتاه بازی League of Legends و موارد دیگر به‌‌عهده داشته است. AMD با کمک Blur Studios، پردازنده‌های نسل سوم Threadripper خود را در معرض چالش برانگیزترین بار کاری ممکن قرار داده است.

این شرکت در سری پردازنده‌های نسل سوم Ryzen Threadripper، در زمینه تعداد هسته، پردازش و قیمت با پردازنده‌های نسل دهم Core X رقابت می‌کند و برای نخستین بار، تعداد ۶۴ هسته را در یک تراشه خانگی جای داده است. پردازنده‌های Threadripper با لیتوگرافی ۷ نانومتری و معماری ZEN2، بسیاری از مشکلات نسل اول و دوم را از میان برداشته و آماده پردازش‌های سنگین با هسته و رشته‌های بیشتر هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات