مانیتور ۱۴۴ هرتز 4K بنکیو با پنل پیشرفته و پورت‌های مدرن رونمایی شد

شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مانیتور گیمینگ بنکیو MOBIUZ EX321UX
مانیتور بنکیو MOBIUZ EX321UX با وضوح 4K، پنل پیشرفته و نرخ نوسازی چشمگیر معرفی شد.
تبلیغات

بنکیو مانیتور گیمینگ جدیدی به‌نام MOBIUZ EX321UX را معرفی کرد. محصولی که برای ارتقای تجربه‌ی بازی طراحی شده است و در فهرست بهترین مانیتور گیمینگ قرار می‌گیرد.

مانیتور ۳۲ اینچی بنکیو MOBIUZ EX321UX وضوح 4K را ارائه می‌دهد و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه بهره می‌برد. این محصول پنل LCD با چراغ‌های miniLED دارد و از ۱٬۱۵۲ ناحیه‌ی نوردهی بهره می‌برد و درنتیجه می‌تواند کنتراست و دقت رنگ بالایی ارائه دهد.

مانیتور بنکیو همچنین از رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و گستره‌ی رنگی Adobe RGB و DCI-P3 را تقریباً به‌طور کامل پوشش می‌دهد.

طبق اطلاعات سایت رسمی بنکیو، مانیتور MOBIUZ EX321UX از چندین فناوری اختصاصی مثل Brightness Intelligence Plus و Light Tuner و Color Vibrance استفاده می‌کند و تنظیماتش براساس نور محیط و نوع محتوا تغییر می‌کند تا تجربه‌ی کاربری را بهبود دهد. این دستگاه همچنین از پورت‌های متنوعی مثل USB Type-C با قابلیت شارژ سایر لوازم الکترونیکی، HDMI 2.1 و DisplayPort 2.1 پشتیبانی می‌کند که برای گیمرها بسیار کاربردی است.

قیمت مانیتور بنکیو مدل MOBIUZ EX321UX هنوز اعلام نشده است اما این محصول در ماه می (اردیبهشت-خرداد ۱۴۰۳) روانه‌ی بازار ژاپن خواهد شد. انتظار داریم قیمت مانیتور مذکور رقابتی باشد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات