این مانیتور ۵۴۰ هرتز غوغا به پا می‌کند

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای جلویی مانیتور BenQ Zowie XL2586X
مانیتور بنکیو Zowie XL2586X با نرخ نوسازی ۵۴۰ هرتزی، کنترلر ویژه و قابلیت تنظیم ارتفاع معرفی شد.
تبلیغات

سازنده‌ی انواع مانیتور بنکیو با معرفی Zowie XL2586X، محصول جدیدی به سری گیمینگ Zowie اضافه کرده است. مانیتور یادشده دارای ویژگی‌هایی از جمله نرخ نوسازی ۵۴۰ هرتزی، کنترلر مخصوص برای دستیابی به حالت‌های مختلف و قابلیت تنظیم ارتفاع است.

نمای جلویی مانیتور BenQ Zowie XL2586X

طبق اطلاعات منتشرشده از طرف بنکیو، مانیتور مورد بحث به هود مخصوصی برای کاهش تابش نور و افزایش تمرکز مجهز شده و ویژه‌ی بازیکنان حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیکی (e-sports) طراحی شده است.

وضوح این مانیتور معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و نسب کنتراست و روشنایی آن به‌ترتیب ۱:۱۰۰۰ و ۳۲۰ کاندلا‌ بر‌مترمربع هستند.

نرخ نوسازی‌ بالای این مانیتور را تنها می‌توان در کامپیوتر‌های شخصی و از طریق رابط‌های DisplayPort 1.4 و HDMI 2.1 تجربه کرد. مانیتور نام‌برده را می‌توان به‌ترتیب به کنسول‌های بازی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس متصل کرد، اما باید توجه داشت که نرخ نوسازی در این حالت به ۱۲۰ هرتز محدود می‌شود.

نمای پشتی مانیتور BenQ Zowie XL2586X

محصول جدید تایوانی‌ها از سه درگاه HDMI 2.1 و یک درگاه DisplayPort 1.4 بهره می‌برد. از دیگر امکانات محصول مورد بحث می‌توان به قابلیت تنظیم ارتفاع و کنترلر ویژه‌ای که به منظور پخش حالت‌های مختلفی مانند فیلم و بازی طراحی شده است اشاره کرد.

قیمت مانیتور بنکیو Zowie XL2586X در آمریکا چیزی حدود ۵۹۹ دلار اعلام شده است. با اینکه مانیتور یادشده تا فوریه ۲۰۲۴ (بهمن و اسفند) در اتحادیه اروپا در دسترس خواهد بود، اما از عرضه‌ی جهانی آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات