پروژکتور جدید بنکیو مخصوص کلاس درس است

یک‌شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
پروژکتور LH650 بنکیو روی میز و پشت به رنگ‌ها
پروژکتور لیزری جدید بنکیو برای محیط‌های آموزشی و کاری طراحی شده است.
تبلیغات

شرکت تایوانی بنکیو که به سازنده‌ی انواع مانیتور بنکیو و پروژکتور بنکیو شهرت دارد، با معرفی پروژکتور لیزری LH650 کلاس‌های درس و محیط‌های کاری را مورد هدف قرار داده است. این پروژکتور 1080p از روشنایی ۴۰۰۰ انسی‌لومنی بهره می‌برد.

طبق بیانیه‌ی رسمی بنکیو، پروژکتور مورد بحث ۹۲ درصد فضای رنگی REC.709 را پوشش می‌دهد و از HDR10 هم پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند تصاویری تا ابعاد ۱۰۰ اینچ را از فاصله‌ی دو تا سه متری به‌نمایش بگذارند.

امواج صوتی در حال خروج از پروژکتور LH650 بنکیو
درگاه‌های ارتباطی پروژکتور LH650 بنکیو
دانگل وای‌فای پروژکتور LH650 بنکیو
پروژکتور LH650 بنکیو در حال نمایش کانسپت خودرو

فناوری لیزی به‌کاررفته در پروژکتور بنکیو LH650، در حالت Eco Mode طول عمر ۲۰٬۰۰۰ ساعتی را تضمین می‌کند و تعداد دفعات جایگزینی لامپ را به حداقل می‌رساند. فناوری SmartEco با تنظیم خودکار روشنایی بر اساس محتوا، باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود و عمر لامپ را افزایش می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های LH650 می‌توان به بلندگوی داخلی ۱۰ واتی، قابلیت‌های تکمیل کننده‌ی تصویر و حالت‌‌های اختصاصی برای ارائه‌ها و اینفوگرافیک‌ها اشاره کرد. پروژکتور یادشده کمتر از سه کیلوگرم وزن دارد و کاربران هنگام جا‌به‌جایی آن با مشکلی مواجه نخواهند شد.

گزینه‌های اتصالی پروژکتور جدید تایوانی‌ها شامل درگاه‌های USB-C DP ،USB-A 2.0 و HDMI 2.0b/HDCP2.2 به‌همراه یک دانگل وای‌فای می‌شوند.

قیمت ویدئو پروژکتور بنکیو LH650 در ایالات متحده چیزی حدود ۱۱۹۹ دلار اعلام شده است، اما در‌حال‌حاضر با قیمتی معادل ۱۳۷۸ دلار در آمازون به‌فروش می‌رسد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات