این مانیتور ۴۵ اینچ خمیده ال جی ۲۰ میلیون تخفیف خورده است

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور ال جی 45 اینچ مدل UltraGear 45GR95QE نمای جلو
مانیتور گیمینگ خمیده‌ی ۴۵ اینچی ال‌جی با ویژگی‌های چشمگیر و تخفیف هیجان‌انگیز فروخته می‌شود.
تبلیغات

مانیتور گیمینگ ۴۵ اینچی خمیده‌ی UltraGear OLED ال‌جی اکنون در فروشگاه آنلاین بست بای با ۴۰۰ دلار تخفیف فروخته می‌شود.

قیمت مانیتور ال جی مدل UltraGear 45GR95QE به ۱٬۷۰۰ دلار می‌رسد؛ اما برای مدت محدودی با قیمت ۱۳۰۰ فروخته می‌شود. با وجود تخفیف، قیمت مانیتور ال‌جی همچنان گران است؛ اما نباید فراموش کنیم که این یکی از بهترین مانیتورهای گیمینگ بازار محسوب می‌شود.

ابعاد مانیتور ال جی 45 اینچ مدل UltraGear 45GR95QE
مانیتور ال جی 45 اینچ مدل UltraGear 45GR95QE نمای کنار
مانیتور ال جی 45 اینچ مدل UltraGear 45GR95QE نمای پشت
مانیتور ال جی 45 اینچ مدل UltraGear 45GR95QE نمای بالا

صفحه‌نمایش ۲۱:۹ مانیتور ۴۵ اینچ ال‌جی انحنای ۸۰۰ رادیان دارد و برای بازی‌کردن مناسب به‌نظر می‌رسد. نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه‌ی این مانیتور، می‌تواند نمایش دقیق حرکات سریع را تضمین کند. 45GR95QE نسبت کنتراست ۱٬۵۰۰٬۰۰۰:۱ و استاندارد HDR10 و پوشش ۹۸٫۵ درصد رنگ DCI-P3 دارد.

پنل OLED مانیتور گیمینگ ال‌جی عمیق‌ترین رنگ سیاه و هم‌زمان زنده‌ترین رنگ‌ها را در یک صحنه ارائه می‌دهد و باعث می‌شود 45GR95QE در فهرست بهترین مانیتور بازار قرار بگیرد.

مانیتور گیمینگ خمیده‌ی ۴۵ اینچی UltraGear OLED ال‌جی با Nvidia G-Sync نیز سازگاری دارد و از AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند و به درگاه‌های HDMI 2.1 و پوشش ضدانعکاس نور مجهز است.

از دیگر ویژگی‌های مانیتور UltraGear 45GR95QE ال‌جی می‌توان به جک هدفون، پشتیبانی از DTS HP:X، قابلیت تصویردرتصویر، نشانگر هدف‌گیری (برای بازی‌های شوتر) و شمارنده‌ی نرخ فریم اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات