مانیتور ۴۸۰ هرتز جدید ال‌جی با مشخصات خیره‌کننده رونمایی شد

پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور گیمینگ OLED ال جی روی میز
ال جی سه مانیتور جدید گیمینگ با پنل OLED معرفی کرده که یکی از آن‌ها از نرخ نوسازی چشمگیر ۴۸۰ هرتز بهره می‌برد.
تبلیغات

گیمرها می‌توانند از نسل جدید مانیتور ال جی لذت ببرند. شرکت کره‌ای نمایشگرهای جدیدش را در سه مدل معرفی کرده که بهترین آن‌ها UltraGear 32GS95UE نام دارد. این دستگاه از پنل OLED با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد اما طبق اعلام ال‌جی، با یک کلیک می‌توان وضوح نمایشگر را به 1080p با نرخ نوسازی ۴۸۰ هرتزی تبدیل کرد و بدین‌ترتیب به‌سرعت بین حالت سینمایی و حالت گیمینگ جابه‌جا شد.

به‌نوشته‌ی دیجیتال‌ترندز، مانیتور UltraGear 32GS95UE ال‌جی از نرخ پاسخ‌گویی بسیار ناچیر ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه بهره می‌برد که آن را به گزینه‌ای ایدئال برای اجرای بازی‌هایی که سرعت بالایی دارند تبدیل می‌کند.

ال‌جی همچنین دو مانیتور دیگر به‌نام UltraGear 39GS95QE و 34GS95QE معرفی کرده است که از نسبت‌تصویر فوق‌عریض ۲۱:۹ و وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز استفاده می‌کنند. پیش‌از این نمایشگرهای گیمینگ اولتراواید دیگری مثل Alienware 34 QD-OLED نیز دردسترس خریداران قرار گرفته‌اند اما اولین‌بار است که شاهد عرضه‌ی مانیتورهای ۲۴۰ هرتزی فوق‌عریض با برند ال‌جی هستیم.

مانیتور ال جی oled گیمینگ ۳۴ اینچی
مانیتور ال جی oled گیمینگ ۳۹ اینچی

یکی از مانیتورهای فوق‌عریض جدید ال‌جی ۳۹ اینچی است که کیفیت و نرخ نوسازی بالا مشابه مدل ۳۴ اینچی خود را با ابعادی بزرگ‌تر دراختیار گیمرها قرار می‌دهد که واقعاً هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد. UltraGear 39GS95QE و 34GS95QE از نرخ انحنای 800R بهره می‌برند.

از دیگر ویژگی‌های هر سه مدل نمایشگر جدید ال‌جی می‌توان به گواهینامه‌ی FreeSync Premium Pro، G-Sync و DisplayHDR True Black 400 اشاره کرد. سایر مشخصات این محصولات را نمی‌دانیم و باید منتظر بمانیم تا شرکت کره‌ای اطلاعات بیشتری ارائه دهد.

قیمت مانیتور جدید ال جی نیز هنوز اعلام نشده است، اما باتوجه به مشخصاتی که دارد احتمالاً ارزان نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات