ایسوس با رونمایی مانیتور ۱۷ اینچ تاشو گردوخاک به پا کرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور تاشوی ایسوس asus zenscreen fold 17 نمایش ماشین بازی و دست دو نفر
ایسوس مانیتور اولد جدیدی را رونمایی کرده است که می‌تواند از وسط تا شود و ضخامت و وزن بسیار کمی دارد.
تبلیغات

ایسوس مانیتور تاشوی ZenScreen Fold را در نمایشگاه CES 2024 معرفی کرد؛ مانیتور ۱۷٫۳ اینچی اولد هیجان‌انگیزی که می‌تواند از وسط تا شود.

مانیتور تاشوی جدید ایسوس بسیار شبیه به لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook Fold 17 است که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و نمایشگر تاشدنی داشت. ضخامت مانیتور ایسوس در حالت باز شده ۰٫۳۸ اینچ (۰٫۹۶ سانتی‌متر) و در حالت تاشده، ۰٫۷۶ اینچ (۱٫۹ سانتی‌متر) است.

مانیتور تاشوی ایسوس asus zenscreen fold 17

مانیتور اولد ZenScreen Fold ایسوس ابزار کاربردی قابل حملی است که صفحه‌نمایش ۱۷٫۳ اینچی دارد و می‌تواند به‌عنوان نمایشگر دوم عمل کند. در عین حال، این مانیتور به راحتی می‌تواند مثل یک کتاب جمع شود. ساختار لولای آن شبیه گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ برای کاهش دیده‌شدن خط وسط صفحه است.

مردی در حال کار با مانیتور تاشوی ایسوس asus zenscreen fold 17  در جلوی دو مانیتور بزرگ دیگر
زنی در حال کار با مانیتور تاشوی ایسوس asus zenscreen fold 17 که به لپ تاپ وصل شده

مانیتور تاشوی ایسوس وضوح ۲۵۶۰ × ۱۹۲۰ پیکسل دارد و همانطور که ایسوس ادعا می‌کند، ۱۰۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و با استاندارد DisplayHDR True Black 500 سازگار است که به معنای نمایش رنگ‌های غنی‌تر و سیاه‌ عمیق‌تر است.

با استفاده از پایه‌ی تاشده‌ی داخلی، می‌توانید مانیتور را به‌صورت افقی یا عمودی قرار دهید که هر دو حالت آن‌ها جهت‌های مفیدی برای انجام کار هستند. این مانیتور از طریق پورت USB-C به لپ‌تاپ متصل می‌شود و یک پورت mini-HDMI نیز به‌همراه دارد.

هنوز قیمت مانیتور تاشوی ایسوس به‌طور رسمی اعلام نشده، اما احتمالاً زیر ۱,۰۰۰ دلار خواهد بود. این بازه‌ی قیمتی باز هم مقرون‌به‌صرفه‌تر از قیمت لپ‌ تاپ‌ تاشوی گران‌قیمتی مانند HP Spectre Foldable که در پایان سال گذشته عرضه شد، خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات