مانیتورهای گیمینگ جدید الین‌ور در CES رونمایی شدند

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور‌های الین‌ور
مانیتورهای گیمینگ الین‌ور، بیشترین سرعت و بالاترین وضوح را میان مانیتورهای گیمینگ دارند.
تبلیغات

با شروع سال ۲۰۲۴، الین‌ور دو مانیتور گیمینگ ۲۷ و ۳۲ اینچی را معرفی کرده است که از پنل‌های OLED بهره می‌برند.

به گفته‌ی الین‌ور، مدل ۳۲ اینچی (QW3225QF) اولین مانیتور گیمینگ OLED دنیا است که از وضوح 4K و پشتیبانی از Dolby Vision HDR بهره می‌برد. مانیتور یادشده همچنین دارای پنل منحنی با عمق مشکی بسیار زیاد و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. از دیگر مشخصات مانیتور QW3225QF می‌توان به پوشش ضدانعکاس، نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز و پشتیبانی از فناوری G-Sync اشاره کرد.

مانیتور الین‌ور

الین‌ور زمان پاسخ‌گویی در مدل ۳۲ اینچی را به ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه کاهش داده است. اتصالات دستگاه شامل یک پورت DP 1.4، دو پورت HDMI 2.1، یک پورت USB 3.2 نسل یک تایپ B، یک پورت USB 3.2 نسل یک تایپ C و سه پورت USB 3.2 نسل یک تایپ A می‌شود و وزن آن به ۶ کیلوگرم می‌رسد.

پشت مانیتور الین‌ور

از طرف دیگر مدل ۲۷ اینچی (AW2725DF) به‌عنوان اولین مانیتور OLED با نرخ تازه‌سازی ۳۶۰ هرتز معرفی شده است. این مانتیور نیز دارای همان پوشش ضدانعکاس مدلی قبلی است اما در طراحی مسطح (تخت) عرضه می‌شود.

مانیتور الین‌ور

مانیتور AW2725DF دارای وضوح 2K است و در بخش پورت‌ها نیز تنوع خوبی دارد. دو پورت DP 1.4، یک پورت HDMI 2.1، یک پورت USB 3.2 نسل یک تایپ B، یک پورت USB 3.2 نسل یک تایپ C و سه پورت USB 3.2 نسل یک تایپ A مجموعه ورودی‌ها و خروجی‌های AW2725DF را تشکیل می‌دهند.

با توجه به گفته‌های دل، قیمت مانیتور QW3225QF الین‌ور ۱٬۱۹۹ دلار و قیمت مانیتور AW2725DF الین‌ور ۸۹۹ دلار خواهد بود و از ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) فروش آن‌ها آغاز می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات